Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Root Bilgilerinizi Koruma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan olddstory
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 147
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Önemli değil kardeşim.
 
Emin misin sen ben bu işle uğraşmaya başladığımda Türklerin adam gibi 1 pvpsi bile yoktu! Sizin gibi gösteriş yapmak yerine sessizce kendi dosyalarımı yapıyorum, şuan yazdığım basit questlerden bazılarını göstersem almanların questi sanıp gidersiniz...


Bilmişlik yaptığım filan yok! Eğer beni uzun zamandır tanıyan Salihf7'ye soracak olursan emin ol ne kadar büyük bir hata yaptığını anlayacaksındır :)

Ben kimim öyle mi salih'in yaptığı files'ı biliyorsundur önemli bir kaç sistemini ben yeniden düzenledim, 0'dan özel krallık seçimi +Muhtarlık sistemi, Oyunda geçen süreye bağlı olarak otomatik ödüllendirme sistemi (akıllı & gelişmiş bug yok) ayrıca Türkçe & sorunsuz çalışan ilk menülü npc ve gmlerin sabit ipden kurtulmasını sağlayan sistemlerin Türkiye'de ki temelini atan kişide benim. Yaptığım menülü npc sistemi 1 yılda sadece Türkiye'den 2000, Amerika & Çin gibi yabancı ülkelerden de +downloadlar almıştı. Her neyse evet ben kimim ki dünya üzerinde ki insanlardan birisiyim.
Kayıp sizin kaybınız üzerined çalıştğım Worker System ve Çoğunuzun kullandığı VIP sisteminin kat ve kat gelişmişi (2011 yapımı ama yinede daha iyi olduğu bir gerçek) bu tip davranışlarınızdan dolayı bir süre daha elimde durmaya devam edecek. ve tekrar belirtiyorum kim olduğum hakkında ufak bir araştırma yapmanı tavsiye ederim. sadece ben değil böyle ileri geri konuşmadan önce kim olursa olsun biraz araştırmanı öneririm.
Kardeşim senin yaptıkların beni ilgilendirmiyor.Daha ne anlatıp duruyorsun.Gel bir gün sana Questlerimden birnii veriyim marifetse.Kimsenin emeğini çalmıyorum bunlar hep bilgi birikimim.Kıskançlığa gerek yok.Ayrıca senin kim olduğunun bir önemi yok,düzgün bir kişiliğin olmadıkça.Eğer insanlara yardımcı olmak gösterişse sana diyecek laf yok.Ayrıca çalışmaların v.s kimseyi ilgilendirmiyior foruma yardımın dokunmadıkça.Daha ne uzatıyorsun git işine bak.Emeğe saygılı olmayı dene. ayrıca Benden ve konularımdan uzak dur.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst