HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhabalar ;
Aslında çok önceden bu forumda vardım krama123 veya benzeri isimlerle beni tanıyanlar olmuştur belki şimdide kendimi tanıtacağım.Adım samet , 15 yaşındayım.Meslek olarak öğrenci
. Minecraft oynuyorum ve yapı yapmada artık biraz olsun ustalaştım diyebilirim.[Konularıma bakarsanız çeşitli yapılarımı görebilirsiniz.]PlanetMinecraft adlı sitede 79 levellik birisiyim. Planetminecraft ünlü bir minecraft yapı paylaşma sitesi.Yabancı olduğu için pek aktif olmuyorum fakat 10 yapıda 79 levele ulaşabildim.Diamond sistemi var kim daha iyi yapı varsa oyuncular diamond veriyor ve ne kadar çok diamondunuz varsa okadar çok level alıyorsunuz bizim forumdaki rep gibi birşey.Neyse...Çoğu yerde builderlikte yaptım.
Kendimden bashsedersem ;
Aslında çok önceden bu forumda vardım krama123 veya benzeri isimlerle beni tanıyanlar olmuştur belki şimdide kendimi tanıtacağım.Adım samet , 15 yaşındayım.Meslek olarak öğrenci
. Minecraft oynuyorum ve yapı yapmada artık biraz olsun ustalaştım diyebilirim.[Konularıma bakarsanız çeşitli yapılarımı görebilirsiniz.]PlanetMinecraft adlı sitede 79 levellik birisiyim. Planetminecraft ünlü bir minecraft yapı paylaşma sitesi.Yabancı olduğu için pek aktif olmuyorum fakat 10 yapıda 79 levele ulaşabildim.Diamond sistemi var kim daha iyi yapı varsa oyuncular diamond veriyor ve ne kadar çok diamondunuz varsa okadar çok level alıyorsunuz bizim forumdaki rep gibi birşey.Neyse...Çoğu yerde builderlikte yaptım.Kendimden bashsedersem ;
[*=center] Kolayı seviyorum
[*=center]Eğlenceli birisiyim
[*=center]Okulu Severim
[*=center]Yok sevmem.Bazen seviyorum
[*=center]Hafif ineğim :S Ders konusunda...
[*=center]Hızlı yazı yazarım çoğu minecraft serverinde spam yapıyo diye uyuz olurum hep oyundan atıyolar
[*=center]İğrenç espiri yaparım.
[*=center]Dış mimarlığa önem veririm ve ileride o mesleğe sahip olmak istiyorum.
[*=center]5 kardeşim.
[*=center]1,65 boyum 50 de kilom var
[*=center]Baba tarafı Karaman [Konya] - Anne tarafı ise Trabzon ve Yalova[Yunanistanda var aslında.]
[*=center]Hızlı koşarım
[*=center]Futbolda iyiyimdir.
[*=center]Baskete girmiyorum berbat.
[*=center]Masa tenisine gelen varsa tabii..
[*=center]Güzel yazı yazarım.
[*=center]Birşeyi kafaya taktımmı onu yaparım.
[*=center]Samsung Galaxy Ace telefonum var.
[*=center]Percy Jackson and Olimpian serisini çok seviyorum.
[*=center]Şimdide başladığım seriler : Açlık oyunları , Kırmızı piramit , Sharlock Holmes
[*=center]Annem süpürge açınca sarhoş olanlardanım.
[*=center]Annem feci terlik atar bir keresinde yemin ederim alt kattan oturduğu yerden üst kata terlik attı.Tamda kafama geldi ya :/
[*=center]Çok PC başında kalırım.Bir keresinde annem kafamı bilgisayar monitörüne bantlayıp gece orada uyutmuştu.
[*=center]Forumları severim.
[*=center]Sizi severim.
[*=center]Annemi severim.
[*=center]PC'yi ÇOK severim.
[*=center]Vazgeçtim sizi sevmem
[
]
[*=center]Çekirdek başına geçtimmi ayrılamayanlardanım.
[*=center]Ekşi ekşi NAR yiyenlerdenim.
[*=center]Kar yağınca bırak kartopunu ev yapanlardanım
[*=center]Stabilo ve FaberCastell takılıyorum.
[*=center]Mousem Microsoft
[*=center]PC Casper
[*=center]GALATASARAY !
[*=center]Arabaları severim kullanmayıda bilirim çoğu kez annemin Bmw m3'ünü kaçırdım sitede pati falan çektim manyaktı
[*=center]Bloglarda takılırım.
[*=center]Evet Forever Alone :s
[*=center]Us Polo , Adidas , GAP , Nike takılırım özel günlerde v.b Polo gömlek t-shirt normal zamanlarda falanda eşortman falan giyerim.
[*=center]Matematiği seviyorum.[I don't like Turkish
]
[*=center]Başka olunca söylerim.
Sizinde kendinizi tanıtmanızı en azından bir isminizi yazmanızı isterim iyi günler diliyorum beni aktif olarak Minecraft Bölümünde görebilirsiniz.Şimdiden Memnun Oldum ! :ka19:
Ben Mehmet Kardeşim Hoşgeldin keyifli vakit geçirirsin umarım.
Yalnız çok detaya inmişsin neyse
Yalnız çok detaya inmişsin neyse

Boşver
Detaya girmedim aslında öyle küçük şeyleri yazdım
Memnun oldum mehmet.
Detaya girmedim aslında öyle küçük şeyleri yazdım
Memnun oldum mehmet.BoşverDetaya girmedim aslında öyle küçük şeyleri yazdım
Memnun oldum mehmet.
Hım büyükleri boşver bence yazma gerek yok
İyi Forumlar. Tanıştığıma memnun oldumŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 394
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 263
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 180
