HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Dostum Fenerbahçede bu düşünceli insanların işi yok zaten en iyi yeri seçmişsin
Keşke değiştirmeseydin Beşiktaş daha onurludur çogu takımdan fenerbahçeliyim ama Fenerbahçeli olmasaydım Beşiktaşlı olurdum.
Ve son olarak takım sonradan değiştirilmez takımınla doğarsın biz Fenerbahçeli doğdukŞikeci olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyon olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyonlluğu son maçta kaybettik, Fenerbahçeliydik. Aklandık yine Fenerbahçeliydik. fark yedik Fenerbahçeliydik. Bugünde dünde yarında Fenerbahçeliyiz biz.
Sanırım bu kadar yeter. Ne diyelim hayırlısı olsun
Bu arada 2000. Mesajımı sana yazdım :m06:
:ka19:
Dostum Fenerbahçede bu düşünceli insanların işi yok zaten en iyi yeri seçmişsin
Keşke değiştirmeseydin Beşiktaş daha onurludur çogu takımdan fenerbahçeliyim ama Fenerbahçeli olmasaydım Beşiktaşlı olurdum.
Ve son olarak takım sonradan değiştirilmez takımınla doğarsın biz Fenerbahçeli doğdukŞikeci olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyon olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyonlluğu son maçta kaybettik, Fenerbahçeliydik. Aklandık yine Fenerbahçeliydik. fark yedik Fenerbahçeliydik. Bugünde dünde yarında Fenerbahçeliyiz biz.
Sanırım bu kadar yeter. Ne diyelim hayırlısı olsun
Bu arada 2000. Mesajımı sana yazdım :m06:
Çok konuşma istersen ..
Aslında takım değiştirme olayına "Dönek" denilmesi çok yanlış. Nedenini soracak olursanız size bir örnek vereyim ;
Bir kızla flört ederken onu çok sevdiğini söylersiniz, bir müddet sonra illaki ayrılırsınız. Sonra başka bir kızla flört edersiniz ve onada çok sevdiğinizi söylersiniz. Buna döneklik demezler ama niye. Çünkü İlk kızla ilişkisi yürümedi felan derler. Bu taraftarlıkta böyle birşey. Tuttuğu takımla ilişkisi yürümedi, ayrıldılar.
Bir kızla flört ederken onu çok sevdiğini söylersiniz, bir müddet sonra illaki ayrılırsınız. Sonra başka bir kızla flört edersiniz ve onada çok sevdiğinizi söylersiniz. Buna döneklik demezler ama niye. Çünkü İlk kızla ilişkisi yürümedi felan derler. Bu taraftarlıkta böyle birşey. Tuttuğu takımla ilişkisi yürümedi, ayrıldılar.

Çok konuşma istersen ..
Beni tehdit mi ediyorsun ? Niye ? Neden ? Senin şahsına veya başkalarının şahsına hakaret ettiğimi ve kendi görüşlerimi bildirdiğimi sanıyorum ve tartışmak istemiyorum Sayın Moderatörüm

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 209
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 180
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 467
