OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Artık Galatasaray'lıyım.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ısrarkes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 762

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Dostum Fenerbahçede bu düşünceli insanların işi yok zaten en iyi yeri seçmişsin :)
Keşke değiştirmeseydin Beşiktaş daha onurludur çogu takımdan fenerbahçeliyim ama Fenerbahçeli olmasaydım Beşiktaşlı olurdum.
Ve son olarak takım sonradan değiştirilmez takımınla doğarsın biz Fenerbahçeli doğduk :) Şikeci olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyon olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyonlluğu son maçta kaybettik, Fenerbahçeliydik. Aklandık yine Fenerbahçeliydik. fark yedik Fenerbahçeliydik. Bugünde dünde yarında Fenerbahçeliyiz biz.
Sanırım bu kadar yeter. Ne diyelim hayırlısı olsun :)


Bu arada 2000. Mesajımı sana yazdım :m06:

:ka19:
 
Dostum Fenerbahçede bu düşünceli insanların işi yok zaten en iyi yeri seçmişsin :)
Keşke değiştirmeseydin Beşiktaş daha onurludur çogu takımdan fenerbahçeliyim ama Fenerbahçeli olmasaydım Beşiktaşlı olurdum.
Ve son olarak takım sonradan değiştirilmez takımınla doğarsın biz Fenerbahçeli doğduk :) Şikeci olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyon olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyonlluğu son maçta kaybettik, Fenerbahçeliydik. Aklandık yine Fenerbahçeliydik. fark yedik Fenerbahçeliydik. Bugünde dünde yarında Fenerbahçeliyiz biz.
Sanırım bu kadar yeter. Ne diyelim hayırlısı olsun :)


Bu arada 2000. Mesajımı sana yazdım :m06:

Çok konuşma istersen ..
 
Aslında takım değiştirme olayına "Dönek" denilmesi çok yanlış. Nedenini soracak olursanız size bir örnek vereyim ;

Bir kızla flört ederken onu çok sevdiğini söylersiniz, bir müddet sonra illaki ayrılırsınız. Sonra başka bir kızla flört edersiniz ve onada çok sevdiğinizi söylersiniz. Buna döneklik demezler ama niye. Çünkü İlk kızla ilişkisi yürümedi felan derler. Bu taraftarlıkta böyle birşey. Tuttuğu takımla ilişkisi yürümedi, ayrıldılar. :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst