Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Artık Galatasaray'lıyım.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ısrarkes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 762

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet beyler artık Galatasaray'lıyım. Derbi maçını kazandı diye geçmedim. Zaten ilk başta Galatasaray'ı tutuyordum. Sonra Beşiktaş'lı oldum. Sonra Geri Galatasaray'a döndüm.
Çoğunuz yoruma yazmasa bile bana "Dönek" diyecek. Deyin bana bir zararı yok ben umursamıyorum zaten.
 
Takım değiştirme amacın neydi ki :P

Ailedeki, sınıftaki tek Beşiktaş'lı benim. Ailemde mesela amcam, ablam, annem, yengem tutuyor Galatasaray'ı gerisi Fenerbahçe'li. Ben Fenerbahçe'yi sevmediğim için (Şikelerin kralları) ona geçmedim Galatasaray'lı oldum.
 
Dostum Fenerbahçede bu düşünceli insanların işi yok zaten en iyi yeri seçmişsin :)
Keşke değiştirmeseydin Beşiktaş daha onurludur çogu takımdan fenerbahçeliyim ama Fenerbahçeli olmasaydım Beşiktaşlı olurdum.
Ve son olarak takım sonradan değiştirilmez takımınla doğarsın biz Fenerbahçeli doğduk :) Şikeci olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyon olduk, Fenerbahçeliydik. Şampiyonlluğu son maçta kaybettik, Fenerbahçeliydik. Aklandık yine Fenerbahçeliydik. fark yedik Fenerbahçeliydik. Bugünde dünde yarında Fenerbahçeliyiz biz.
Sanırım bu kadar yeter. Ne diyelim hayırlısı olsun :)


Bu arada 2000. Mesajımı sana yazdım :m06:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst