HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
itemlerini çalan yerine özür diliyorum kardeşim o itemlerini çalan ne yazıkki benm knka dediğim bi şahsiyet onun adına defalarca özür diliyorum bende oyunu bırakıyorm şerefsislerle dolu mmomt2 yi
Ben Fancy42'nin eski sahibi . Kardeşim oyunu bırakmana çok üzüldüm. İtemlerin için geçmiş olsun. çok emek verdiğini bi ben bilirim bide allah. meraklanma o çalan kişiden o itemler eninde sonunda çıkar. reel yaşamında sana mutluluklar dilerim. Bizi unutma
AnTiDesepTik
AnTiDesepTik
Ben Fancy42'nin eski sahibi . Kardeşim oyunu bırakmana çok üzüldüm. İtemlerin için geçmiş olsun. çok emek verdiğini bi ben bilirim bide allah. meraklanma o çalan kişiden o itemler eninde sonunda çıkar. reel yaşamında sana mutluluklar dilerim. Bizi unutma![]()
AnTiDesepTik
Sen unutulur musun oğlum
*Sanal alem'in de kimseye güvenme. :ka23:
*Arkadaş ol ama prensib edin item ne al ne ver .
*İtem al ver davasının sonucu belli çalınıyor elbet.
*Hayatında başarılar.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 9
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 24
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 10
