HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Aynen bir gün bunlarla bida klan başkanları allame varya
gelin pvpyte dediler melih abi bn vardım bunların ikisi bnle melih abi biz dedik yetenek yok
tamam dediler adamlar biz sıkar sıkmaz yetenek açıp
canlarını fullediler
bazı insanlar değişki oluyor
gelin pvpyte dediler melih abi bn vardım bunların ikisi bnle melih abi biz dedik yetenek yok
tamam dediler adamlar biz sıkar sıkmaz yetenek açıp
canlarını fullediler
bazı insanlar değişki oluyor​Yanılıyorsun aksine çok işime yarıyor baskında.Dp yarıdan asagiya inince tasarim degistirip konfi 2 ye geçiyorum konfi 2 de zaten full kalkan var.Yani güveyi sadece 1.konfide kullanıyorum.güve pişmanlıktır çoğu kişi oyunu bilmeden güve güve güve diyor kendilerinin güvesi bile yok
düşün bak kalkansızsın güveyle baskın nedir birader kalkansız gemimi olur adam gelcek 2-3 atcak tak bum
​Yanılıyorsun aksine çok işime yarıyor baskında.Dp yarıdan asagiya inince tasarim degistirip konfi 2 ye geçiyorum konfi 2 de zaten full kalkan var.Yani güveyi sadece 1.konfide kullanıyorum.
yarasın yarasın kalkansız gemi hiç birşeydir güve boş elmas en iyi kasılırken baskında hiç diroit düzeni kullanmam
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 122
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 52

