HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yeni fark ettiğine sevindim yaklaşık 1 aydır aegis var ve çok mutluyum
kesemediğim ne varsa kestim 
kesemediğim ne varsa kestim 
Aynen bende alıcamyanına elmasmı alsam yoksa güvemi yoksa kalpmi karar veremedim sen ne aldın?
güve pişmanlıktır çoğu kişi oyunu bilmeden güve güve güve diyor kendilerinin güvesi bile yok

düşün bak kalkansızsın güveyle baskın nedir birader kalkansız gemimi olur adam gelcek 2-3 atcak tak bum
br2de nickin ne kankka ? foxit mi Balthazar mı![]()
Biz Foxit Ve Balthazarı Fulledik Adamlar Klandan Çıkıp Mmoya Geçtiler Bende Her Baskına Gittiğimde Onları Botta Yakalıyorum Kafaya koyduk Melih Abiyle Onların İrislerini Patlatacaz

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 122
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 52
