OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

aegis neymiş be

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kankka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Aynen bir gün bunlarla bida klan başkanları allame varya :) gelin pvpyte dediler melih abi bn vardım bunların ikisi bnle melih abi biz dedik yetenek yok :) tamam dediler adamlar biz sıkar sıkmaz yetenek açıp :) canlarını fullediler :) bazı insanlar değişki oluyor
 
güve pişmanlıktır çoğu kişi oyunu bilmeden güve güve güve diyor kendilerinin güvesi bile yok :D
düşün bak kalkansızsın güveyle baskın nedir birader kalkansız gemimi olur adam gelcek 2-3 atcak tak bum
​Yanılıyorsun aksine çok işime yarıyor baskında.Dp yarıdan asagiya inince tasarim degistirip konfi 2 ye geçiyorum konfi 2 de zaten full kalkan var.Yani güveyi sadece 1.konfide kullanıyorum.
 
​Yanılıyorsun aksine çok işime yarıyor baskında.Dp yarıdan asagiya inince tasarim degistirip konfi 2 ye geçiyorum konfi 2 de zaten full kalkan var.Yani güveyi sadece 1.konfide kullanıyorum.

yarasın yarasın kalkansız gemi hiç birşeydir güve boş elmas en iyi kasılırken baskında hiç diroit düzeni kullanmam
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst