HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hayır , DeatFaceyle Başından beri , Anlaşamıyorum içerisindeki Kötülüğü sezmiştim.Fark ettiysen Asla Ona karşı iyi bir mesajım olmadı.Onun gibi insanlar gelir ve Geçerler Arkalarından kimse üzülmez , Buraya kötülük dışında birşey bırakmazlar.Ancak bizim açtığımız Yararlı konular , Forumdan foruma yayılır ve Bu şekilde hatırlarınız
size göre ozaman avatara resimli üyeler vb güvenilir peki paylaşım yapamayanlar örn ben biz adam yerinde değiliz ozaman biliyorsun bilgisayar hakkında bilgim yok.
Gx base sana katılıyorum niye sölediniki şimdi bunu ona kalırsa bir akç bugdaya var ibot kbotla ilhgili ben sölüyommu hiç ben buldum kendim yaptım birine sölermem bi hlat olur diye 1kişid ahi bilmiyo
hocam beni yanlış anladınız. Ben bunun herkese söylenmesi fikrine bencillik dedim. Dikkatli okursanız açıkcada belirttim. Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim...Ben Bu Kişilerin Forumdaki Hal Ve Hareketlerine Göre Seçmiştim Şahsen Yukarıda Belirttiğim 2 Kişide Bana Göre Güvenilir Ben Daha Fazla Kişiylede Paylaşmıyacağım Açık Açık Söylüyorum Bu Bencillikse Evet Ben Bencilim...
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 250
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 725
- Kilitli
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 278
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 401

