HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu Konuyu Açmamın Sebebi Bir Çok Kişinin Yanlış Konfiyle Botu Kapıya Atıp Sonra Suçu Bota Bulmalarıdır.
Şu Ana Kadarki Tüm Kapılarımı PBDO-Bot a Yaptırdım Hiç Bi Sorun Çıkarmadı.
Uyarı : Aşağıda Verilmiş Olan Konfiler Hız Jenaratörü Promerium,Kalkan Jeneratörü Seprom Beslemeli Olarak Düzenlenmiş Konfigrasyon'lardır.Bot Olarak PBDO-Bot Baz Alınmıştır.Collect Bölümünden Carbo Box'un İşaretli Olmamasına Dikkat Edin Eğer İşaretli İse Deponuz Dolduğunda Gemi Patlayacaktır.
Şu Ana Kadarki Tüm Kapılarımı PBDO-Bot a Yaptırdım Hiç Bi Sorun Çıkarmadı.
Uyarı : Aşağıda Verilmiş Olan Konfiler Hız Jenaratörü Promerium,Kalkan Jeneratörü Seprom Beslemeli Olarak Düzenlenmiş Konfigrasyon'lardır.Bot Olarak PBDO-Bot Baz Alınmıştır.Collect Bölümünden Carbo Box'un İşaretli Olmamasına Dikkat Edin Eğer İşaretli İse Deponuz Dolduğunda Gemi Patlayacaktır.
Alfa-Beta-Gamma
Çıkan Npc ler Aynı Olması Nedeniyle Alfa'da Kullandığınız Konfi İle Beta ve Gamma yıda Yapabiliriz.
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotları Full Kalkan Yapıyoruz.(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler İse Full Lazer Koyuyoruz.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Uyarı : Kapınız Son Bölüme Geldiğinde Prodegit'lerin Hızlı Olması Nedeniyle Bottan Çıkarıp Kendiniz Yapınız.
Zeta
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 2 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler Full Lazer.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Epsilon
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemiye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıya Girmenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitlerin 2 Tanesine Kalkan Geri Kalan Droitler İse Full Lazer.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Tasklar
Alfa,Beta,Gamma'da Kristallonlar Bitince Otomatikman Kapıdan Çıkacaktır.
Alfa
Vt
Beta
Vt
Gamma
Vt
Epsilon
Vt
Zeta
Vt
~~İyi Forumlar~~
Çıkan Npc ler Aynı Olması Nedeniyle Alfa'da Kullandığınız Konfi İle Beta ve Gamma yıda Yapabiliriz.
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotları Full Kalkan Yapıyoruz.(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler İse Full Lazer Koyuyoruz.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Uyarı : Kapınız Son Bölüme Geldiğinde Prodegit'lerin Hızlı Olması Nedeniyle Bottan Çıkarıp Kendiniz Yapınız.
Zeta
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 2 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler Full Lazer.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Epsilon
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemiye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıya Girmenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitlerin 2 Tanesine Kalkan Geri Kalan Droitler İse Full Lazer.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Tasklar
Alfa,Beta,Gamma'da Kristallonlar Bitince Otomatikman Kapıdan Çıkacaktır.
Alfa
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Vt
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Beta
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Vt
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Gamma
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Vt
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Epsilon
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Vt
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Zeta
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Vt
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
~~İyi Forumlar~~
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Bu Konuyu Açmamın Sebebi Bir Çok Kişinin Yanlış Konfiyle Botu Kapıya Atıp Sonra Suçu Bota Bulmalarıdır.
Şu Ana Kadarki Tüm Kapılarımı PBDO-Bot a Yaptırdım Hiç Bi Sorun Çıkarmadı.
Uyarı : Aşağıda Verilmiş Olan Konfiler Hız Jenaratörü Promerium,Kalkan Jeneratörü Seprom Beslemeli Olarak Düzenlenmiş Konfigrasyon'lardır.Bot Olarak PBDO-Bot Baz Alınmıştır.
Alfa-Beta-Gamma
Çıkan Npc ler Aynı Olması Nedeniyle Alfa'da Kullandığınız Konfi İle Beta ve Gamma yıda Yapabiliriz.
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotları Full Kalkan Yapıyoruz.(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler İse Full Lazer Koyuyoruz.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Uyarı : Kapınız Son Bölüme Geldiğinde Prodegit'lerin Hızlı Olması Nedeniyle Bottan Çıkarıp Kendiniz Yapınız.
Zeta
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 2 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler Full Lazer.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Epsilon
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemiye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıya Girmenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitlerin 2 Tanesine Kalkan Geri Kalan Droitler İse Full Lazer.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
~~İyi Forumlar~~
bende sorun çıkması değil beta kristalllonları gemim güzel olmasına rağmen 4 saatte yapması roket atmıyor.
Bu Konuyu Açmamın Sebebi Bir Çok Kişinin Yanlış Konfiyle Botu Kapıya Atıp Sonra Suçu Bota Bulmalarıdır.
Şu Ana Kadarki Tüm Kapılarımı PBDO-Bot a Yaptırdım Hiç Bi Sorun Çıkarmadı.
Uyarı : Aşağıda Verilmiş Olan Konfiler Hız Jenaratörü Promerium,Kalkan Jeneratörü Seprom Beslemeli Olarak Düzenlenmiş Konfigrasyon'lardır.Bot Olarak PBDO-Bot Baz Alınmıştır.
Alfa-Beta-Gamma
Çıkan Npc ler Aynı Olması Nedeniyle Alfa'da Kullandığınız Konfi İle Beta ve Gamma yıda Yapabiliriz.
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotları Full Kalkan Yapıyoruz.(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler İse Full Lazer Koyuyoruz.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Uyarı : Kapınız Son Bölüme Geldiğinde Prodegit'lerin Hızlı Olması Nedeniyle Bottan Çıkarıp Kendiniz Yapınız.
Zeta
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 2 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler Full Lazer.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
Epsilon
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.
İlk Konfigrasyon
-Gemiye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıya Girmenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitlerin 2 Tanesine Kalkan Geri Kalan Droitler İse Full Lazer.
İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)
~~İyi Forumlar~~
bende sorun çıkması değil beta kristalllonları gemim güzel olmasına rağmen 4 saatte yapması roket atmıyor.
bende sorun çıkması değil beta kristalllonları gemim güzel olmasına rağmen 4 saatte yapması roket atmıyor.
PBDO ya Yaptırdıysanız Task'ını Kontrol Edin ve Oto Roket Alma Cpu'yu Kontrol Edin Varsa Yoksa Alın
Konu için teşekkürler replendin
Sağolun Yardımcı Olabildiysem Ne Mutlu

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 525
- Görüntüleme
- 45K
