Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

ll~~Botlar İçin Kapı Konfileri~~ll

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GxBasE
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 41
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu Konuyu Açmamın Sebebi Bir Çok Kişinin Yanlış Konfiyle Botu Kapıya Atıp Sonra Suçu Bota Bulmalarıdır.
Şu Ana Kadarki Tüm Kapılarımı PBDO-Bot a Yaptırdım Hiç Bi Sorun Çıkarmadı.

Uyarı : Aşağıda Verilmiş Olan Konfiler Hız Jenaratörü Promerium,Kalkan Jeneratörü Seprom Beslemeli Olarak Düzenlenmiş Konfigrasyon'lardır.Bot Olarak PBDO-Bot Baz Alınmıştır.Collect Bölümünden Carbo Box'un İşaretli Olmamasına Dikkat Edin Eğer İşaretli İse Deponuz Dolduğunda Gemi Patlayacaktır.

Alfa-Beta-Gamma
Çıkan Npc ler Aynı Olması Nedeniyle Alfa'da Kullandığınız Konfi İle Beta ve Gamma yıda Yapabiliriz.
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.

İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotları Full Kalkan Yapıyoruz.(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler İse Full Lazer Koyuyoruz.


İkinci
Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)

Uyarı : Kapınız Son Bölüme Geldiğinde Prodegit'lerin Hızlı Olması Nedeniyle Bottan Çıkarıp Kendiniz Yapınız.


Zeta
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.

İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 2 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan
(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler Full Lazer.

İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)

Epsilon
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.

İlk Konfigrasyon
-Gemiye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıya Girmenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitlerin 2 Tanesine Kalkan Geri Kalan Droitler İse Full Lazer.

İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)

Tasklar

Alfa,Beta,Gamma'da Kristallonlar Bitince Otomatikman Kapıdan Çıkacaktır.

Alfa

Vt


Beta

Vt


Gamma

Vt


Epsilon

Vt


Zeta

Vt


~~İyi Forumlar~~

 
Son düzenleme:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Bu Konuyu Açmamın Sebebi Bir Çok Kişinin Yanlış Konfiyle Botu Kapıya Atıp Sonra Suçu Bota Bulmalarıdır.
Şu Ana Kadarki Tüm Kapılarımı PBDO-Bot a Yaptırdım Hiç Bi Sorun Çıkarmadı.

Uyarı : Aşağıda Verilmiş Olan Konfiler Hız Jenaratörü Promerium,Kalkan Jeneratörü Seprom Beslemeli Olarak Düzenlenmiş Konfigrasyon'lardır.Bot Olarak PBDO-Bot Baz Alınmıştır.

Alfa-Beta-Gamma
Çıkan Npc ler Aynı Olması Nedeniyle Alfa'da Kullandığınız Konfi İle Beta ve Gamma yıda Yapabiliriz.
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.

İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotları Full Kalkan Yapıyoruz.(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler İse Full Lazer Koyuyoruz.


İkinci
Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)

Uyarı : Kapınız Son Bölüme Geldiğinde Prodegit'lerin Hızlı Olması Nedeniyle Bottan Çıkarıp Kendiniz Yapınız.


Zeta
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.

İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 2 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan
(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler Full Lazer.

İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)

Epsilon
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.

İlk Konfigrasyon
-Gemiye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıya Girmenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitlerin 2 Tanesine Kalkan Geri Kalan Droitler İse Full Lazer.

İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)

~~İyi Forumlar~~


bende sorun çıkması değil beta kristalllonları gemim güzel olmasına rağmen 4 saatte yapması roket atmıyor.
Bu Konuyu Açmamın Sebebi Bir Çok Kişinin Yanlış Konfiyle Botu Kapıya Atıp Sonra Suçu Bota Bulmalarıdır.
Şu Ana Kadarki Tüm Kapılarımı PBDO-Bot a Yaptırdım Hiç Bi Sorun Çıkarmadı.

Uyarı : Aşağıda Verilmiş Olan Konfiler Hız Jenaratörü Promerium,Kalkan Jeneratörü Seprom Beslemeli Olarak Düzenlenmiş Konfigrasyon'lardır.Bot Olarak PBDO-Bot Baz Alınmıştır.

Alfa-Beta-Gamma
Çıkan Npc ler Aynı Olması Nedeniyle Alfa'da Kullandığınız Konfi İle Beta ve Gamma yıda Yapabiliriz.
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.

İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotları Full Kalkan Yapıyoruz.(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler İse Full Lazer Koyuyoruz.


İkinci
Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)

Uyarı : Kapınız Son Bölüme Geldiğinde Prodegit'lerin Hızlı Olması Nedeniyle Bottan Çıkarıp Kendiniz Yapınız.


Zeta
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.

İlk Konfigrasyon
-Gemi'ye 2 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan
(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıyı Denemenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitler Full Lazer.

İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)

Epsilon
İlk Olarak Şunu Söyleyim Lf4 Varsa Mutlaka Droitlere Koyun Azda Olsa Bi Artış Sağlayacaktır.

İlk Konfigrasyon
-Gemiye 3 Hız Jeneratörü Geri Kalan Slotlara Full Kalkan(B02 Dememe Gerek Yok Sanırım.B02 niz Yoksa Kapıya Girmenizi Tavsiye Etmiyorum.)
-Droitlerin 2 Tanesine Kalkan Geri Kalan Droitler İse Full Lazer.

İkinci Konfigrasyon
-Gemi Full Hız.
-Droitler Full Kalkan.
Eğer Kapınızı PBDO-Bot a Yaptırıyorsanız Task Yaparken 'Switch Config When Shield Low' İşaretlerseniz İlk Konfideki Kalkan Bittiğinde Kaçarak Dp Yi Doldurmaya Çalışacaktır.Bu Konfideki Droitlere O Nedenle Lazer Yerleştirmedik.(Task Yaparken Standart Configration'u 1 Olarak Ayarlamayı Unutmayın.)

~~İyi Forumlar~~


bende sorun çıkması değil beta kristalllonları gemim güzel olmasına rağmen 4 saatte yapması roket atmıyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst