HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
2 hangar lazım hele yeni gemilerden varsa elde
Agesis var 1.hangarda,2.hangar alıp Leo almayı düşünüyorum ?2 hangar lazım hele yeni gemilerden varsa elde
bence 2. hangarı al iyi oluyo arada bir ezik gemiyle takılmak(leoya ezik demiyorum goliye göre ezik) eski anılarını hatırlarsın 

İrisler,LF3'LER fln gitmiyor dimi :]Al kardeş 2. Hangardan zarar gelmez ben aldım memnunum sıkılınca leo yerine goli alirsin tasarim felan![]()
Aegeisle 1Alfa-1 Beta Bitirdim 6 Lwl Oldular.Kapı Yap Kasılırlar Bosuna Sırf Droidler Lwl İcin Hangar Alma Derim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 680
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 724
