HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar 251 Bin Uri vardı 20000 RSB ALDIM,200 Ema Aldım,51 Bin uri kaldı 2. hangar alıp Leomu,alayım ne alaym ? Diroitleri fln kasmak için?
Edit:Şuanki Gemi Agesis,8 iris,3 havoc,24 arge fln ?
Edit:Şuanki Gemi Agesis,8 iris,3 havoc,24 arge fln ?
takıp çıkarıcam ?Bildiğm 8 iris var droit alamazsın2. hangara
![]()
Tavsiyem charını pb do bota koy 2 gün daha toplam95 bin uri olsun bi hangar al sparhead al sonra hızlarını fulle sonra full uri kastır argeye yatır yada elmasın yoksa elmas al
Edit=İşine yararsa repi çok görme
Edit=İşine yararsa repi çok görme
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 680
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 724

2. hangara
Droit Satıcam Demişsin Droit Alamazsın 8 İrisin Varmış