OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

2.Hangar alıyımmı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MacTavish87
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 28
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Tavsiyem charını pb do bota koy 2 gün daha toplam95 bin uri olsun bi hangar al sparhead al sonra hızlarını fulle sonra full uri kastır argeye yatır yada elmasın yoksa elmas al

Edit=İşine yararsa repi çok görme
Dostum gemim full zaten,uri kolay siz soruma cevap verin arge 24,ben 2. hangar alıp leomu alaym vegamı alym =
 
Yaratık Kestirme Gibi Bi Düşüncen Varsa Al 2. Hangarı Bide Lenov Kastıkça Bide İç içe Açı Düzeni Alırsan Saatte 5k Civarı Uri 1.5-2m Civarı TP Alabilirsin.
Eğer Yaratık Kestirmiyorsan Hangara Gerek Yok Gerçi Kutu Topluyosanda 2.Hangar Alıp Vega Alabilirsin.

 
Yaratık Kestirme Gibi Bi Düşüncen Varsa Al 2. Hangarı Bide Lenov Kastıkça Bide İç içe Açı Düzeni Alırsan Saatte 5k Civarı Uri 1.5-2m Civarı TP Alabilirsin.
Eğer Yaratık Kestirmiyorsan Hangara Gerek Yok Gerçi Kutu Topluyosanda 2.Hangar Alıp Vega Alabilirsin.

Sağol yorumun için :]
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst