xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Buyukweb mi DolunayBilisim mi ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan fear1763
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 106
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K

Buyukweb mi DolunayBilisim mi ?

  • Buyukweb

  • DolunayBilisim


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Paragöz oldugunu gösteriyorsun herkese devam et.
Adamın parasını alıp sunucuyuda kapatmakla bilisim olunmuyor.
Problem değil git aç davanı tazminat mı alıyosun ödüyor musun görmüs oluruz her seyi .
Kendine cok güvenme . Dava açacaksan adres felan vereyim bekleme problem yok :)
 
Paragöz oldugunu gösteriyorsun herkese devam et.
Adamın parasını alıp sunucuyuda kapatmakla bilisim olunmuyor.
Problem değil git aç davanı tazminat mı alıyosun ödüyor musun görmüs oluruz her seyi .
Kendine cok güvenme . Dava açacaksan adres felan vereyim bekleme problem yok :)

İsim soyisim Tc doğum tarihi bunları PM olarak atman yeterli, paragöz bir insan değilimdir bunu konumun sadeliği ve yalan söylemememden anlayabilirsiniz.
Bu bilgilerinizi eksiksiz olarak bekliyorum.
 
Sizin gibi karaktersiz kisilere tc mi vercek deilim . adres istiyosan vereyim .
Sonuclarına katlanırsınız problem deil . turkmmo ya reklam verdim diye bu kadar havanlamayın .
sizin gibilerin bu forumda konu acmasına izin veriyorlar anlamıyorum .
 
Sizin gibi karaktersiz kisilere tc mi vercek deilim . adres istiyosan vereyim .
Sonuclarına katlanırsınız problem deil . turkmmo ya reklam verdim diye bu kadar havanlamayın .
sizin gibilerin bu forumda konu acmasına izin veriyorlar anlamıyorum .

Ben havalanmıyorum ben uyarımı yaptım devam edersen o davayı açarım senin de bana şikayeti geri çek diye yalvarırken video nu alıp yayınlarım bu kadar açık ve net konuşuyorum. Adımın ve firmamın adının geçtiği yere klavyen deymesin, ağzın deymesin demiyorum o kadar yüreğin yok telefon bile açamıyorsunuz.

Bu son yorumdur.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst