HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Paragöz oldugunu gösteriyorsun herkese devam et.
Adamın parasını alıp sunucuyuda kapatmakla bilisim olunmuyor.
Problem değil git aç davanı tazminat mı alıyosun ödüyor musun görmüs oluruz her seyi .
Kendine cok güvenme . Dava açacaksan adres felan vereyim bekleme problem yok
Adamın parasını alıp sunucuyuda kapatmakla bilisim olunmuyor.
Problem değil git aç davanı tazminat mı alıyosun ödüyor musun görmüs oluruz her seyi .
Kendine cok güvenme . Dava açacaksan adres felan vereyim bekleme problem yok

Paragöz oldugunu gösteriyorsun herkese devam et.
Adamın parasını alıp sunucuyuda kapatmakla bilisim olunmuyor.
Problem değil git aç davanı tazminat mı alıyosun ödüyor musun görmüs oluruz her seyi .
Kendine cok güvenme . Dava açacaksan adres felan vereyim bekleme problem yok![]()
İsim soyisim Tc doğum tarihi bunları PM olarak atman yeterli, paragöz bir insan değilimdir bunu konumun sadeliği ve yalan söylemememden anlayabilirsiniz.
Bu bilgilerinizi eksiksiz olarak bekliyorum.
Sizin gibi karaktersiz kisilere tc mi vercek deilim . adres istiyosan vereyim .
Sonuclarına katlanırsınız problem deil . turkmmo ya reklam verdim diye bu kadar havanlamayın .
sizin gibilerin bu forumda konu acmasına izin veriyorlar anlamıyorum .
Sonuclarına katlanırsınız problem deil . turkmmo ya reklam verdim diye bu kadar havanlamayın .
sizin gibilerin bu forumda konu acmasına izin veriyorlar anlamıyorum .
Sizin gibi karaktersiz kisilere tc mi vercek deilim . adres istiyosan vereyim .
Sonuclarına katlanırsınız problem deil . turkmmo ya reklam verdim diye bu kadar havanlamayın .
sizin gibilerin bu forumda konu acmasına izin veriyorlar anlamıyorum .
Ben havalanmıyorum ben uyarımı yaptım devam edersen o davayı açarım senin de bana şikayeti geri çek diye yalvarırken video nu alıp yayınlarım bu kadar açık ve net konuşuyorum. Adımın ve firmamın adının geçtiği yere klavyen deymesin, ağzın deymesin demiyorum o kadar yüreğin yok telefon bile açamıyorsunuz.
Bu son yorumdur.
@mustafa4040; Saygı çerçevesinde kalmaya özen gösterelim lütfen
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 92
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 113
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 38
- Soru
Cevaplanmadı
Hile koruması olarak Server side mi Client side mi?
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 359
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 37
