HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
BU KADAR KORKAK OLMA KENDINE GUVENIYOSAN SAVASA GEL
BURDADA DAVET EDIYORUM YARIN SAAT:22:45 DE aLSancak&KarnavaL savasına varmısın yokmusun?
BURDADA DAVET EDIYORUM YARIN SAAT:22:45 DE aLSancak&KarnavaL savasına varmısın yokmusun?
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
benı bukadar kuçumsuyasan kabulet kazan konus :m08:tebrık etme konusunda tebrık ettık sız naptınız kazandıgınız halde kufur yaptınız bumu karnaval aramıza adam sokup kazanmak ıstedınız son anda fark eddık bumu karnaval lanustelık benı kımsenın gaza getırdığı felan yok bu savasın olacagınDAN o dedığın adamların haberı bıle yok hem ben sana saat9:00 da savas teklıf etmedım sabah 10:00 dı teeklıf ettığım ama kabul edmedın .... korkusu basa bele derler bu olsa gerek sana bı sozum var (((( sadece bı cocuksun)))))12-13:l03::l03::l04:
Sana şimdi birşey derim de senin seviyen o kdr düşük ki inmeye tenezzül bile edemiyorum bak bu bir 
Bana gelmişsin saat 9 da 10:30 savaş yapalım diyorsun bu 2
Geçen gün facede saydırıyordun dün gece tebrik ettin bu 3
Kim senin totonu kaldırıyorsan ilk onu indiririm ki indirdik zaten dün gece bu dört
Bana gelmiş lonca kapatmasına diyorsun da sen kisin ki seninle lonca kapatmasına savaş edim bücür ?
Savaşımı elbet yaparım ama öfkeyle kalkan zararla oturur diye bi laf var, asla öfkelenmem herşeyi vaktinde yerinde planlı yapar adamı yararız.
Bide benim diğer yazdıklarımı niye koymadın kapak oldun da rezil mi olmak istemiyon

İşta KarnavaL bu !
Şimdi kendine dikkat et üstünü başını yırtma İSLAM ÇELİK

Bana gelmişsin saat 9 da 10:30 savaş yapalım diyorsun bu 2

Geçen gün facede saydırıyordun dün gece tebrik ettin bu 3

Kim senin totonu kaldırıyorsan ilk onu indiririm ki indirdik zaten dün gece bu dört
Bana gelmiş lonca kapatmasına diyorsun da sen kisin ki seninle lonca kapatmasına savaş edim bücür ?

Savaşımı elbet yaparım ama öfkeyle kalkan zararla oturur diye bi laf var, asla öfkelenmem herşeyi vaktinde yerinde planlı yapar adamı yararız.
Bide benim diğer yazdıklarımı niye koymadın kapak oldun da rezil mi olmak istemiyon

İşta KarnavaL bu !
Şimdi kendine dikkat et üstünü başını yırtma İSLAM ÇELİK

benı bukadar kuçumsuyasan kabulet kazan konus :m08:tebrık etme konusunda tebrık ettık sız naptınız kazandıgınız halde kufur yaptınız bumu karnaval aramıza adam sokup kazanmak ıstedınız son anda fark eddık bumu karnaval lan
ustelık benı kımsenın gaza getırdığı felan yok bu savasın olacagınDAN o dedığın adamların haberı bıle yok hem ben sana saat9:00 da savas teklıf etmedım sabah 10:00 dı teeklıf ettığım ama kabul edmedın .... korkusu basa bele derler bu olsa gerek sana bı sozum var (((( sadece bı cocuksun)))))12-13:l03::l03::l04:
ustelık benı kımsenın gaza getırdığı felan yok bu savasın olacagınDAN o dedığın adamların haberı bıle yok hem ben sana saat9:00 da savas teklıf etmedım sabah 10:00 dı teeklıf ettığım ama kabul edmedın .... korkusu basa bele derler bu olsa gerek sana bı sozum var (((( sadece bı cocuksun)))))12-13:l03::l03::l04:Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 26
