Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Pbdo-Bot,Kbot,İbot,Pbdo-Bot Hataları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Depents
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 202
  • Görüntüleme Görüntüleme 16K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

13:11:25: Welcome, kubi5897.
13:11:25: Login request on bot authentication server started..
13:11:27: Authentication failed (no runtime left for today).
13:11:27: Received no usable answer. Going into sleep mode.

1 ay oldu kimse cevap vermiyor herşeyi yükledim ama genede inatla olmuyor :(
 
13:11:25: Welcome, kubi5897.
13:11:25: Login request on bot authentication server started..
13:11:27: Authentication failed (no runtime left for today).
13:11:27: Received no usable answer. Going into sleep mode.

1 ay oldu kimse cevap vermiyor herşeyi yükledim ama genede inatla olmuyor :(

Kardeşim anlatayım.

Adım1:Botu komple sil.

Adım2:Yeni üyelik al.

Adım3:Yaklaşık olarak yarım saat 1 saat üyelik ile giriş yapma.

Adım4:Bekleme süresi geçtikten sonra giriş yap

Bu adımları uygularsan sorunun çözülür.Bendede çok çıktığı için biliyorum.Bu adımları uygulayarak yapıyorum.45 dk ile 1 saat hic üyeliklerle ne foruma ne bota giriş yapma.
 
Kardeşim anlatayım.

Adım1:Botu komple sil.

Adım2:Yeni üyelik al.

Adım3:Yaklaşık olarak yarım saat 1 saat üyelik ile giriş yapma.

Adım4:Bekleme süresi geçtikten sonra giriş yap

Bu adımları uygularsan sorunun çözülür.Bendede çok çıktığı için biliyorum.Bu adımları uygulayarak yapıyorum.45 dk ile 1 saat hic üyeliklerle ne foruma ne bota giriş yapma.

botu komple sildim yeni üyelik aldım girmiyorum ama botu indirdim başka üyelikle girmeyi denedim sorun çıkarmı ?
 
Bu Aralar Çok Fazla Konu Açılmaya Başlandı

''Lütfen Yardım Pbdo-Bot Açamıyorum Allah İçin Teamwiwer Var '' Gibi

Elimizden Geldiğince Birşeyler Yapmaya Çalışıyoruz Tabi Bizde İnsanız Arada Gözümüzden Kaçabiliyor.

Bizim Gözümüzden Kaçanları Bize Şikayet Butonu İle Bildirebilirsiniz.

Bu Konun Altında Sorununuzu Yazın.Bilen Arkadaşlar Yardımcı Olsun



DipNot : Arkadaşlar Pbdo-Bot,Boxybot Gibi Konusu Açılmış Botların Konularına Bakın Örneğin Sabitteki Pbdo-Bot Ve Boxybot Konusunda Bazı Sorunların Üstüne Değinilmiş​


2:23:56: Login request on bot authentication server started..
12:23:58: Authentication failed (no matching user data found).
12:23:58: Received no usable answer. Going into sleep mode.

bu hatayı alıyorum yardım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst