HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Dün Bütün Gün Açıktı Bende Bot Hemde Pbdo Bottu.
Kullanan Herkez Ban Yedi Demedim.
Kullananlar yedi dedim.
Ben Şahsen PBDO yu Seçiyorum Dün En Az 12-13 Saat Açık Kaldı Ban Felan Hiç Bişi Yok.Saatte 5-6 k Kasıyorum.
Ben Şahsen PBDO yu Seçiyorum Dün En Az 12-13 Saat Açık Kaldı Ban Felan Hiç Bişi Yok.Saatte 5-6 k Kasıyorum.
iskandinavya 2 demisin
Sakin serverlardan ban yiyen çıkmadı şahsen ben işe gitmeden açıkta bırakıyorum eve geldiğimdede nerdeyse bi 15-16 saat açık kalıyor.Serverımdan olsa gerek int13 te oynuyorum çünkü o yüzden ban yemedim hiç..En fazla ban zaten TR serverlarında oldu 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 65
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 58
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 27
