berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

PBDO Bot Mu Boxy Botmu ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan nexima12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 891
Ben Şahsen PBDO yu Seçiyorum Dün En Az 12-13 Saat Açık Kaldı Ban Felan Hiç Bişi Yok.Saatte 5-6 k Kasıyorum.
 
Sakin serverlardan ban yiyen çıkmadı şahsen ben işe gitmeden açıkta bırakıyorum eve geldiğimdede nerdeyse bi 15-16 saat açık kalıyor.Serverımdan olsa gerek int13 te oynuyorum çünkü o yüzden ban yemedim hiç..En fazla ban zaten TR serverlarında oldu :)
 
Hepinize Teşekkür Ederim Bn Uzun Zamandır BoxyBot Kullanıyordum Pbdo Botu Kullanmaya Yeni Başladım Serverim Abd Doğu2 Pbdo Botttan Ban Yicegimi Pek Sanmıyorum Ama Yinede Soraym Dedim :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst