HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hehehe
yok artık.
fiyat iyi tablet muhteşem ekip filan çok beğendim bunu alabilirim.
bot filan açar dimi?
bir de opens. açar mı bu acaba?
ve çift dokunuşu var mı? yazdıkalrını okudum da yazmıyor orada bunlar
araştırdım kullanım ömürleri kısaymış.
exe dosyası açmasını istiyorsan windows 8 yüklemen gerek.Amazon Kindle Fire biraz araştırırsan ne kadar iyi olduğunu anlarsın

Ucuz alcaksan alma daha iyi en azından bir galaxy al derim sana o bile az ya neyse![]()

cidden iyiymiş özellikleirne baktım.Kindle Fire diye bir tablet var ona bir bak.Ona windows 8 yükle fıstık gibi olur.Sonra da yersin![]()
exe dosyası açmasını istiyorsan windows 8 yüklemen gerek.Amazon Kindle Fire biraz araştırırsan ne kadar iyi olduğunu anlarsın![]()
baktım baktım. fiyatta iyi 200$
bunu alıcam galiba.
bu arada exe ile ilgili bilgi için teşekkürler.
ilk tablette çok iyiydi ama 1,200lira biraz tuzlu

boxy,ibot,kbot, open s. filan açar dimi?

sormadan edemezdim

cidden iyiymiş özellikleirne baktım.
baktım baktım. fiyatta iyi 200$
bunu alıcam galiba.
bu arada exe ile ilgili bilgi için teşekkürler.
ilk tablette çok iyiydi ama 1,200lira biraz tuzlu
boxy,ibot,kbot, open s. filan açar dimi?
sormadan edemezdim![]()
Al dene gibi klasik bir cümle söyleyecektimki vazgeçtim

200$ 400 tl yapar elinde kalmasın sonra
cidden iyiymiş özellikleirne baktım.
baktım baktım. fiyatta iyi 200$
bunu alıcam galiba.
bu arada exe ile ilgili bilgi için teşekkürler.
ilk tablette çok iyiydi ama 1,200lira biraz tuzlu
boxy,ibot,kbot, open s. filan açar dimi?
sormadan edemezdim![]()

200$ 400 tl yapar elinde kalmasın sonra![]()
hehehehe
D
: D: DA:
: : AD:
:A yerlerdeyim şuanda
ASF:S
S:A- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
