Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Tablet Önerin Dark Açsın

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan geldimpanpa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
rahmetli steve jobs ın kızını ayartıp evlenirsem sana özel üretim yaptırcam hemde Apple söz :D
hehehe :D
2 Buçuk milyar
yok artık.
asus-eee-pad-transformer-prime.jpg

Asus’un Eee Pad Transformer‘dan sonra piyasaya çıkardığı ayrılabilen dock aparatıyla tablet ve netbook gibi kullanım sunan Asus Transformer Prime‘dan detaylı olarak bahsetmiştik.
Tegra 3 Quad-Core dört çekirdekli işlemcisiyle ve özellikleriyle 2012 yılının en iyi tableti olmaya aday olan Transformer Prime 4 çekirdeğe ihtiyaç duyulmadığında devreye giren NinjaCore teknolojisi bulunuyor. Bu teknoloji sayesinde gereksiz yere güç harcanmıyor ve güç tasarrufu sayesinde uzun bir batarya ömrü sunuyor. Bu da sadece tablet ekranı ile 12 saat pil ömrü, tablet + klavye aparatıyla birlikte toplamda 18 saat gibi uzun bir pil ömrü sağlıyor.
eee-pad-transformer-prime.jpg

Asus Transformer Prime Özellikleri:

  • 1.3GHz Quad-Core NVIDIA Tegra 3 (dört çekirdekli) işlemcisi ve 12 çekirdekli GPU
  • 10.1-inç (1920x1200 yüksek çözünürlükte) SuperIPS+ teknolojisine sahip Gorilla Glass sağlam ekran
  • 1GB RAM
  • Android 4.0 Ice Cream Sandwich işletim sistemi
  • 32GB ve 64GB hafıza seçenekleri + 32GB’a kadar artırılabilir MicroSD kart desteği
  • microHDMI port girişi
  • F2.4 odaklı, flaşlı 1080p Full HD video kayıt yapabilen 8 megapiksel arka kamera
  • 1.2 megapiksel ön kamera (görüntülü görüşme için)
  • 8.33mm incelik
  • 586gr ağırlık (klavyesiz ağırlık)
  • Asus’un SonicMaster muhteşem ses teknolojisi
  • 12 saate kadar 720p kalitesinde video izleyebilmeye dayanan batarya ömrü, klavye aparatıyla birlikte kullanımda 18 saatlik pil ömrü
  • İki renk seçeneği: Ametist grisi ve Şampanya sarısı


Fiyat; L
fiyat biraz tuzlu. tablet muhteşem eki filan çok beğendim bunu alabilirim.
bot filan açar dimi? :D
bir de opens. açar mı bu acaba?
ve çift dokunuşu var mı? yazdıkalrını okudum da yazmıyor orada bunlar :D
Dostum ipad alsan bile ios çok kapalı bir işletim sistemi o yüzden ya android al ya da ucuzdan bir tablet alıp windows 8 yüklettir.Bu kadar basit.CHIP dergisini takip edenler bilir...

araştırdım kullanım ömürleri kısaymış.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst