berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Tablet Önerin Dark Açsın

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan geldimpanpa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

hehehe :D

yok artık.

fiyat iyi tablet muhteşem ekip filan çok beğendim bunu alabilirim.
bot filan açar dimi? :D
bir de opens. açar mı bu acaba?
ve çift dokunuşu var mı? yazdıkalrını okudum da yazmıyor orada bunlar :D


araştırdım kullanım ömürleri kısaymış.

exe dosyası açmasını istiyorsan windows 8 yüklemen gerek.Amazon Kindle Fire biraz araştırırsan ne kadar iyi olduğunu anlarsın :)
 
Ucuz alcaksan alma daha iyi en azından bir galaxy al derim sana o bile az ya neyse :)
:)
Kindle Fire diye bir tablet var ona bir bak.Ona windows 8 yükle fıstık gibi olur.Sonra da yersin :D
cidden iyiymiş özellikleirne baktım.
exe dosyası açmasını istiyorsan windows 8 yüklemen gerek.Amazon Kindle Fire biraz araştırırsan ne kadar iyi olduğunu anlarsın :)

baktım baktım. fiyatta iyi 200$
bunu alıcam galiba.
bu arada exe ile ilgili bilgi için teşekkürler.
ilk tablette çok iyiydi ama 1,200lira biraz tuzlu :D
boxy,ibot,kbot, open s. filan açar dimi? :D
sormadan edemezdim :D
 
:)

cidden iyiymiş özellikleirne baktım.


baktım baktım. fiyatta iyi 200$
bunu alıcam galiba.
bu arada exe ile ilgili bilgi için teşekkürler.
ilk tablette çok iyiydi ama 1,200lira biraz tuzlu :D
boxy,ibot,kbot, open s. filan açar dimi? :D
sormadan edemezdim :D

Al dene gibi klasik bir cümle söyleyecektimki vazgeçtim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst