HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Teşekkürler, yenisini sabırsızlıkla bekliyoruz.
:m08:
hahahaha o kadar öldükten sonra giderim pvpde kutu toplarım![]()
:m08:
hahahaha o kadar öldükten sonra giderim pvpde kutu toplarım![]()
o kadar ölmek dediğin kendi asıl gemini 2 veya 3 kere patlatman gerekecek. 1500 uri yapar Skylab dan hızlı seprom göndermek 1200 uri . Siz Kıyaslayın artık
Bişeyler kazanmak için başka şeylerden fedakarlık yapmanız gerekir.
Malesef herşey hazırda gelmiyor
adam emek etmiş sen ne diyon sagol kardesim +rep
Teşekkür ederim.

3.bugu bekliyoruz![]()
Bigpoint Akıllandı Artık Bug Öyle Kolay Bulunmuyor Ama Heran Herşey Olabilir :ka19:
Konu için teşekkür ederim uğraşıp emek verip bizlere sunduğun için.
her patladığımızda 2000 bin seprommu geliyor usta ?
Ben teşekkür ederim
Hayır her patladığınızda 2000 gelmiyor. Yeni açtığınız geminin ambarı fullken kargo kutusundan 800 900 civarı seprom geliyor hammadde güçlendirici ile.
11 lvl altı iseniz 1000 ve üzeri seprom alabilirsiniz.

Son düzenleme:
benim gemim 2 lvl : 7 iris , 10 lf3,10bo2,12 hız 5 hangar'ım var gemiler leonov,spearhead ,bigboy,vegeance,goliath, 12 arge bu seprom işi olursa güzel olur cephane roketleri 1 yıl sıksam bile bitmicek sekilde olurdu . 
şimdi işin mantığı söyle sanırım her patladıgında 3 bin seprom var 750 seprom gelicek her patladıgında .. böylemidir

şimdi işin mantığı söyle sanırım her patladıgında 3 bin seprom var 750 seprom gelicek her patladıgında .. böylemidir
benim gemim 2 lvl : 7 iris , 10 lf3,10bo2,12 hız 5 hangar'ım var gemiler leonov,spearhead ,bigboy,vegeance,goliath, 12 arge bu seprom işi olursa güzel olur cephane roketleri 1 yıl sıksam bile bitmicek sekilde olurdu .
şimdi işin mantığı söyle sanırım her patladıgında 3 bin seprom var 750 seprom gelicek her patladıgında .. böylemidir
evet mantık Bu. önce yeni actığımız geminin hangarını asıl gemimiz ile dolduruyoruz.
ve sınırsız sepromumuz hazır. artık yeni actığımız gemiyi patlatıp çöpünden sınırsız seprom elde edebilirsiniz. 750-800 civarı seprom gelmektedir herseferinde.
Buda 8000 atış demek tek seferde

patlaya patlaya yeni gemideki seprom eksilecek 2000 e kadar düştüğünde patlayıp kendi çöpümüzü alırsak hammadde güçlendiricisi sayesinde kısa sürede tekrar depo dolacaktır
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 193
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 2K
