berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Haemos l Son kez..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Haemos
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 829
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu konuda şu ana kadar yorum yapmaktan çekildim ama bu yorumu yazmayı artık zorunluluk olarak görüyorum.
Şimdi bu forumun sahibi kim? admin, yani Emrah abi. İşler burada onun kurduğu sisteme göre işliyor, yani onun kuralları geçerli. Sen kalkıp da diyorsun ki admin VpsCube'yi kayırıyor. O zaman neden onun forumunda dolaşmaya devam ediyorsun? Hadi forumda üye olarak dolaşırsın da, madem sahiplerinin adam kayırdığını ve ayrımcılık yaptığını düşünüyorsun, neden yönetimine girip de o kişinin kurduğu düzen içinde çalışmak istiyorsun? Yönetimi de geçtim uzman üyelik için 9 gündür cevap alamıyorum diyorsun. Madem sahiplerinin dürüst olmadıklarını ve adam kayırdıklarını düşünüyorsun, ki böyle birşey söz konusu bile değil, geçirdiğin her saniye boşa senin burada. :)
Şunu da söylemek isterim, bu hesabınla bir daha uzman üye olup olamayacağın sorusuna olumsuz cevap alırsan, yeni hesap açacağından hiç şüphem yok.
 
Şu forumdaki admin rankına sahip kişiler; bu dünyada parayla adam kayıracak son kişilerdir.

Siz hakkınızı güzel bir dille aramak yerine adminlere laf sokma çabasındasınız. Eğer bir sorununuz varsa admin'e özel mesaj atın. Baktınız cevap gelmiyor peacemackers adminimize mesaj atın. Ondan da mı cevap gelmedi? Kalkın unthinkinq adminimize mesaj atın. Turkmmo gibi bir forumu taşımak kolay değil adminimiz çok yoğun. Biraz da olaylara onların açısından bakmamız lazım. peacemackers adminimize deneme moderatör alımları ne zaman, unthinkinq adminimize ise uzman alımları ne zaman şeklinde sorular geliyor.

Mesajınızı güzel bir üslubla atarsınız, cevap gelmedi diğer yolları denersiniz. Bu kadar basit birşey için konu açmaya hiç gerek yok.

Hayırlı forumlar dilerim :)
 
Öncelikle Meraba,

Size Bir Soru Sormak İstiyorum Ne zaman Bize Ö.M Attınızda Yardım Etmedik.MMOMT2 konusunda yardım edemeyiz oyun için olaylarda fakat çözülebilecek bir olaysa Ö.M atınız.
adminher zaman ö.m cevap veremiyor çok çok yoğun fakat biz ilgileniyoruz lütfen yönetimi suçlamayın burdan giden her zaman pişman oluyor.bütün yönetim üyelerinin ö.m ları açık biri cevap vermediyse meşguldur diğer kişiye başvurun.

Dediğim Gibi Giden Pişman Oluyor Gidenin Yeri Doluyor
Kolay Gelsin.
 
Hakaret etmemişsiniz, evet. Ancak yazdıklarınız uzman üyeliğinizin alınması için yeterli.

Biz uzman üyeleri foruma üyelere örnek olmaları için, paylaşımlarıyla foruma yararlı olabilmek için alıyoruz. Saygısızlık yapmaları için değil...
Bu konunuzda bile örtülü olarak laf sokma çabası içindesiniz.

Yönetici olsanız bile, admine ve tüm yönetm üyelerine saygısızlık yapma hakkınız yok. Lütfen hakkınızı ararken üslubunza dikkat edin. Hep belirtiyorum saygısızlık olursa bu forumda uzun süre kalamazsınız.

Bakın ben bir sorun,şikayet olduğunda admine danışıyorum en geç 1 günde cevap geliyor.
Niye? Saygı çerçevesinde haklarımı arıyorum.
Saygısızlık yapacak uzman üyelerin hiç başvuru yapmamaları daha iyidir diye düşünüyorum.

Tüm üyelerden ricam, saygı çerçevesinde forumda vakit geçirin,diyaloglar kurun.
Karşlığını alacaksınız.

İyi forumlar.

Ben elimden geldiğince saygılı davrandım.

Fakat bana yapılan haksızlıklara admin olsa dahi kesinlikle susamam , ha eğer rank için susacaksam adamlığımın ne anlamı kalır ?

Ayrıca orada en ufak bir argo kullanmadım. " Hakaret " denmesinin nedenini anlamış değilim.

Keşke bir ban nedeni daha olsa ; " Forum çıkarlarına uymayan üye " olarak..
 
Bu konuda şu ana kadar yorum yapmaktan çekildim ama bu yorumu yazmayı artık zorunluluk olarak görüyorum.
Şimdi bu forumun sahibi kim? admin, yani Emrah abi. İşler burada onun kurduğu sisteme göre işliyor, yani onun kuralları geçerli. Sen kalkıp da diyorsun ki admin VpsCube'yi kayırıyor. O zaman neden onun forumunda dolaşmaya devam ediyorsun? Hadi forumda üye olarak dolaşırsın da, madem sahiplerinin adam kayırdığını ve ayrımcılık yaptığını düşünüyorsun, neden yönetimine girip de o kişinin kurduğu düzen içinde çalışmak istiyorsun? Yönetimi de geçtim uzman üyelik için 9 gündür cevap alamıyorum diyorsun. Madem sahiplerinin dürüst olmadıklarını ve adam kayırdıklarını düşünüyorsun, ki böyle birşey söz konusu bile değil, geçirdiğin her saniye boşa senin burada. :)
Şunu da söylemek isterim, bu hesabınla bir daha uzman üye olup olamayacağın sorusuna olumsuz cevap alırsan, yeni hesap açacağından hiç şüphem yok.



Şu forumdaki admin rankına sahip kişiler; bu dünyada parayla adam kayıracak son kişilerdir.

Siz hakkınızı güzel bir dille aramak yerine adminlere laf sokma çabasındasınız. Eğer bir sorununuz varsa admin'e özel mesaj atın. Baktınız cevap gelmiyor peacemackers adminimize mesaj atın. Ondan da mı cevap gelmedi? Kalkın unthinkinq adminimize mesaj atın. Turkmmo gibi bir forumu taşımak kolay değil adminimiz çok yoğun. Biraz da olaylara onların açısından bakmamız lazım. peacemackers adminimize deneme moderatör alımları ne zaman, unthinkinq adminimize ise uzman alımları ne zaman şeklinde sorular geliyor.

Mesajınızı güzel bir üslubla atarsınız, cevap gelmedi diğer yolları denersiniz. Bu kadar basit birşey için konu açmaya hiç gerek yok.

Hayırlı forumlar dilerim :)



Öncelikle Meraba,

Size Bir Soru Sormak İstiyorum Ne zaman Bize Ö.M Attınızda Yardım Etmedik.MMOMT2 konusunda yardım edemeyiz oyun için olaylarda fakat çözülebilecek bir olaysa Ö.M atınız.
adminher zaman ö.m cevap veremiyor çok çok yoğun fakat biz ilgileniyoruz lütfen yönetimi suçlamayın burdan giden her zaman pişman oluyor.bütün yönetim üyelerinin ö.m ları açık biri cevap vermediyse meşguldur diğer kişiye başvurun.

Dediğim Gibi Giden Pişman Oluyor Gidenin Yeri Doluyor
Kolay Gelsin.



Admin eğer tüm hosting firmalarına eşit davransaydı , bunların hiç biri başımıza gelmezdi.

Ayrıca ne kadarda sevildiğim belli oluyor bu forumda , neyse haydi herkese selametle.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst