mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Haemos l Son kez..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Haemos
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 829
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ben elimden geldiğince saygılı davrandım.

Fakat bana yapılan haksızlıklara admin olsa dahi kesinlikle susamam , ha eğer rank için susacaksam adamlığımın ne anlamı kalır ?

Ayrıca orada en ufak bir argo kullanmadım. " Hakaret " denmesinin nedenini anlamış değilim.

Keşke bir ban nedeni daha olsa ; " Forum çıkarlarına uymayan üye " olarak..

Forum çıkarları mı? Gayet adil bir forumdasınız belirtmek isterim. Adil olmadığını,haksızlık olduğunu düşünüyorsanız burada vakit geçirmek zorunda değilsiniz.
 
Sen Bu Konuyu Açtın Birşey oLurmu Sanıyon + Hala Tehtid Ediyorsun Bide Üste Çıkıyorsun HaKLı Gibi Zaten Sana Gereken Cevapları Vermişler Gelip Burda Konu Açmanın Hiçbi Yararı oLMaz. Gereken Neyse En Yakın Zamanda Görürüz
. + Admin Sana Cvp Vermiş.
Buyrun unthinkinq adminimizin cevapı.

unthinkinq
Söylediğin cümleden dolayı görevinden bir admin tarafından rankın alınmış.Gerekli ceza ban şeklinde verilseydi tekrar uzman olabilirdin fakat direk rütbeni alınmış maalesef bu konuda bir şey yapamam.
İyi ForumLar
 
Uzmanlıktan Alınmışsın Bunun Daha Detayını Konuşmak Bir şeye Yaramaz.
Ayrıca admin çikarlarına zıt düştüğün için değil foruma üstü kapalı hakaret ettiğin için alınmış ki forum hakkında böyle düşünüyorsan bu forumda bir yerlere gelmeyi unutmalısın. Ayrıca Hakkında Böyle Düşündüğün Bir Forumda Neden Üsteleyerek Durmak İstiyorsun Anlamıyorum. Yaptıklarınla Yorumların Birbirini Tutmuyor. Olayın Üstünde Daha Fazla Durmaya Gerek Yok. Gerekli Cevaplarını Almışsın. Geçmiş Olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst