farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

İbot Lisans Key Yardım !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan spke147
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar K bkmayın az önce konu kilitlendiği için tekrar actım Ben bugun Ibot lıcense satın aldım Ibot ındırdım kurdum sonra profibot sıtesındekı secret keyi aldım ve bottaki secret key kısmına gırdım daha sonra darkorbit oyun ıd şifremı yazdım the license expired diyor botu açmıo bunun nedenı ne olabılır siteden baktım 44 gun var gozukuo bunun nedeni ne olabılır siteden yapılması gereken birşey varmı kullanıcı kımliğimi harflerle denedım olmadı bende fll sayılarla yaptım darkorbitteki ıd ile 2 sı farklı Ama lisans kabul etmıo bunun nedenı ne olabılır
 
ibot sitesine verdiğin ID numaranı iyi kontrol et eğer doğru ise support bölümünden yaz muhtemelen cevap dönerler
 
İyi kontrol et derken Ibot sıtesındekı ıd numaram darkorbit ile aynımı olmak zorunda ? nesıne dıkkat edıyım yanı onu anlamadım
 
İyi kontrol et derken Ibot sıtesındekı ıd numaram darkorbit ile aynımı olmak zorunda ? nesıne dıkkat edıyım yanı onu anlamadım

Dikkat Et Derken Bunu Demek İstemiştim Tabiki Aynı Olması Lazım Çünkü Bu ID İçin Alıyorsun Lisansı, Ibot Sitesinden Değiştirebilirsin ID Numaranı..
 
aynı olmak zorunda diyosun ama yazdığım zaman olmuyo işte darkorbit kullanıcı adımı yazıyorum oraya ama olmuo kabul etmıo uygun değildir diyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular

Geri
Üst