HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar K bkmayın az önce konu kilitlendiği için tekrar actım Ben bugun Ibot lıcense satın aldım Ibot ındırdım kurdum sonra profibot sıtesındekı secret keyi aldım ve bottaki secret key kısmına gırdım daha sonra darkorbit oyun ıd şifremı yazdım the license expired diyor botu açmıo bunun nedenı ne olabılır siteden baktım 44 gun var gozukuo bunun nedeni ne olabılır siteden yapılması gereken birşey varmı kullanıcı kımliğimi harflerle denedım olmadı bende fll sayılarla yaptım darkorbitteki ıd ile 2 sı farklı Ama lisans kabul etmıo bunun nedenı ne olabılır
ibot sitesine verdiğin ID numaranı iyi kontrol et eğer doğru ise support bölümünden yaz muhtemelen cevap dönerler
İyi kontrol et derken Ibot sıtesındekı ıd numaram darkorbit ile aynımı olmak zorunda ? nesıne dıkkat edıyım yanı onu anlamadım
İyi kontrol et derken Ibot sıtesındekı ıd numaram darkorbit ile aynımı olmak zorunda ? nesıne dıkkat edıyım yanı onu anlamadım
Dikkat Et Derken Bunu Demek İstemiştim Tabiki Aynı Olması Lazım Çünkü Bu ID İçin Alıyorsun Lisansı, Ibot Sitesinden Değiştirebilirsin ID Numaranı..
