Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

YarDımmmmmmm!!!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan spke147
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 316
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar K bkmayın gene konu actım ama cevabı tam alamadım lütfen daha acık sekılde anlatırmısınız Ben bugun Ibot lıcense satın aldım Ibot ındırdım kurdum sonra profibot sıtesındekı secret keyi aldım ve bottaki secret key kısmına gırdım daha sonra darkorbit oyun ıd şifremı yazdım the license expired diyor botu açmıo bunun nedenı ne olabılır siteden baktım 44 gun var gozukuo bunun nedeni ne olabılır siteden yapılması gereken birşey varmı kullancı kımlıği flan gırılmesı gereken yerler varmı bılenler solesın lutfen
 
Forum Kuralları Madde 16 ; Açtığınız konuların başlıkları içeriğini anlatmalıdır.Anlamsız konu başlıkları KİLİTlenecektir.

Kilit.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst