HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
aynı olmak zorunda diyosun ama yazdığım zaman olmuyo işte darkorbit kullanıcı adımı yazıyorum oraya ama olmuo kabul etmıo uygun değildir diyor.
Güzel kardeşim ya sen yanlış yapıyorsun yada yanlış birşeyi anlatıyorsun, bak orada satın alırken kendi bot kullanacağın ID yazman gerek, ayrıca Ibot sitesinde yazacağın kullanıcı adı ve şifre aynı olmak zorunda değil
ya acaba olmamasının nedenı su olabılırmı profibot sitesindeki keyın uzerınde giriş sayısı var acaba onudamı satın alıcaz ole olabılırmı o yuzden belkıde lısansı gecerlı saymıodur ?
istiyosan ben yapayım?
demin cevap vermiştim bunla ilgili anlamamışsın.
istiyosan özelden yaz yapayım
demin cevap vermiştim bunla ilgili anlamamışsın.
istiyosan özelden yaz yapayım
ibot sitesindeki id yerine kullanıcı adını yazmıycaksın hesabının user id yazıcaksın bunu öğrenmek içinde darkorbit ana sayfasının en sol üstünde yazar 8 haneli bir rakamdır sanırım sen ibotun sitesine kullanıcı nickini yazıyon .d
