Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

İbot Lisans Key Yardım !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan spke147
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

aynı olmak zorunda diyosun ama yazdığım zaman olmuyo işte darkorbit kullanıcı adımı yazıyorum oraya ama olmuo kabul etmıo uygun değildir diyor.

Güzel kardeşim ya sen yanlış yapıyorsun yada yanlış birşeyi anlatıyorsun, bak orada satın alırken kendi bot kullanacağın ID yazman gerek, ayrıca Ibot sitesinde yazacağın kullanıcı adı ve şifre aynı olmak zorunda değil
 
ya acaba olmamasının nedenı su olabılırmı profibot sitesindeki keyın uzerınde giriş sayısı var acaba onudamı satın alıcaz ole olabılırmı o yuzden belkıde lısansı gecerlı saymıodur ?
 
ibot sitesindeki id yerine kullanıcı adını yazmıycaksın hesabının user id yazıcaksın bunu öğrenmek içinde darkorbit ana sayfasının en sol üstünde yazar 8 haneli bir rakamdır sanırım sen ibotun sitesine kullanıcı nickini yazıyon .d
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular

Geri
Üst