Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

ByR Damage Denemesi :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan egemi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Haha buyur işte dediğim gibi sura kasmaktan anlamıyorsun akılsız PVP de oynuyorsun suranın beceri saldırısı savaşçıdan daha yüksek ayrıca kiritik şudur adama vurduğunda adam bakar kaç yediğine 70 k yiyorsa bakar orada 50 yazar yani 20 k kiritik yemiş fazladan r10 yaşında cocuksun hala konuşuyorsun oynamayı öğren.

Sonradan mesajını degistiren sensin !

Kritik demek 30k vurursan kritik işler ve 60k vurursun.

Neyin kafasını yasıyorsun sen ?

Polemige çevirme konuyu... :ka19:
 
Haha buyur işte dediğim gibi sura kasmaktan anlamıyorsun akılsız PVP de oynuyorsun suranın beceri saldırısı savaşçıdan daha yüksek ayrıca kiritik şudur adama vurduğunda adam bakar kaç yediğine 70 k yiyorsa bakar orada 50 yazar yani 20 k kiritik yemiş fazladan r10 yaşında cocuksun hala konuşuyorsun oynamayı öğren.

6-7 yıldır oynuyorum bu oyunu cok degişik tespitlerde bulunanı gördüm sende bunlardan biri oldun :)

Attıgın damage'nin yarısı asıl olandır . Burada arkadaşımız 38 k atmış ise normalde her seferinde kritiksiz vuracagı düz damage 19 k dır :)

Birine vurdugun degerin kendi kafandan 2 katını hesaplayıp damage olarakta düsünebilirsin . Öyle manavdan elma alır gibi 70 verdim 50 si senin 20 si toptancının olmuyor :m08:

Ayrıca bir diger konuda , savaşçıların saldırı gücü daha yüksektir . Hele ki bedensel iseniz sura bir hiçtir . Tabi bu itemsel olarak degişebilir suraları asla kücümsemiyorum genel olarak savaşçıdan güclüler belkide ama iyi bir savaşçının yenenemeyecegi hiç bir karakter yoktur :cool:
 
Supreme Hunte Çocuk çocuk şeyler yazma lütfen.Bu oyunu oynamadığın belli.Görüşünü yap ve geç.Polemik yaratma.Kusura bakma egemi kardeşim konuyu bildiriyorum ancak polemik olmuş :S Bu arada tebrikler çok güzel bir damage :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst