HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
En az 25 kişi indirdi. Yakında paylaşırlar liblerle beraber. 7 ay önce oluşturulmuş repo kimse keşfetmemiş galiba. En kötü yanı GF ye ulaşırsa fixleyebilir. Bir insan böyle bir repoyu neden açık bırakır ki.. Fixlenmesindr biz paramızla bot alalım 1000x kullanalımda gerisi önemli değil yoksa ninja dışındaki hesaplarım çöp olur.adam githubtan sildi dosyaları![]()
Lib’leri GitHub üzerinde paylaşmadım. Zaten yalnızca struct tarafını tamamlayabilirlerse kullanabilirler; onun dışında proje doğrudan çalışır halde değil. Repo’yu kaldırma gibi bir düşüncem de olmadı, çünkü amacı kod gizlemek değildi. İsim–soyisim zaten açık şekilde duruyor ve bu sektörün ne kadar toksik olduğu da ortada. Kısaca söylemem gerekirse, rahatsız edilmek istemiyorum.
Bu proje benim için sadece önemsiz bir hobi çalışmasıydı, çok da zamanımı almadı. Maddi bir beklentim olmadığı için public yapmamda sakınca görmedim. Ancak bir foruma düşmesi, yanlış kitleye ulaşması anlamına geliyor. Asıl sebep de bu.
Bu proje benim için sadece önemsiz bir hobi çalışmasıydı, çok da zamanımı almadı. Maddi bir beklentim olmadığı için public yapmamda sakınca görmedim. Ancak bir foruma düşmesi, yanlış kitleye ulaşması anlamına geliyor. Asıl sebep de bu.
En az 25 kişi indirdi. Yakında paylaşırlar liblerle beraber. 7 ay önce oluşturulmuş repo kimse keşfetmemiş galiba. En kötü yanı GF ye ulaşırsa fixleyebilir. Bir insan böyle bir repoyu neden açık bırakır ki.. Fixlenmesindr biz paramızla bot alalım 1000x kullanalımda gerisi önemli değil yoksa ninja dışındaki hesaplarım çöp olur.
source sahibinin izni dışında paylaşılması doğru davranış değildir indiren varsa da güncelleyebilen kendi kullanması doğru olur public ortama atması hiç etik olmaz konu sahibi de bu konuyu izinsiz paylaştığı için konuyu silmesi daha iyi olur.En az 25 kişi indirdi. Yakında paylaşırlar liblerle beraber. 7 ay önce oluşturulmuş repo kimse keşfetmemiş galiba. En kötü yanı GF ye ulaşırsa fixleyebilir. Bir insan böyle bir repoyu neden açık bırakır ki.. Fixlenmesindr biz paramızla bot alalım 1000x kullanalımda gerisi önemli değil yoksa ninja dışındaki hesaplarım çöp olur.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
