mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

GF-Exploit Damage SOURCE

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Github'da gezinirken gördüm belki birisi çalışır hale getirebilir diye düşündüm. Dummy exploit mantığı ne vs. kaynak olur. Tabi gerçekten çalışacak bir kaynak mı bilmiyorum.

✨ Özellikler​

  • ✅ 1000x Exploit Damage
  • ✅ 7x Damage
  • ✅ Attack Delay ile Vuruş Hızı Değiştirme
  • ✅ Detaylı Entity Scan & Bitmask Filtreleme
  • ✅ Shared Memory ile Dummy Communication
  • ✅ DirectX 8 Overlay Render
  • ✅ ImGui Tabanlı Menü Arayüzü
  • ✅ Çoklu Hedef Seçimi (Multi-target Support)
  • ✅ Yay (Bow) Exploiti
  • ✅ Dinamik ve Özelleştirilebilir Ayarlar

🧠 Gereksinimler​

  • ✅ Visual Studio 2019 veya üzeri
  • ✅ Windows SDK
  • ✅ C++17 veya daha yeni bir standart
  • ✅ D3D8 SDK
  • ✅ DLL Inject edebilme yetkinliği
mt2.png
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Merhaba, öncelikle repo linki ile referans göstererek paylaşmanız çok saygıdeğer bir hareketti bunun için teşekkür ederim. Public bir şekilde forumlarda paylaşılması gerektiğini düşünmediğim için gizliye çekmiş bulunmaktayım. Oyunda kötüye kullanım sebebi ile offsetlerin libi olmadan çalışabilmesi de ne yazık ki mümkün değildi. İlginiz alakanız için teşekkür ederim
En az 25 kişi indirdi. Yakında paylaşırlar liblerle beraber. 7 ay önce oluşturulmuş repo kimse keşfetmemiş galiba. En kötü yanı GF ye ulaşırsa fixleyebilir. Bir insan böyle bir repoyu neden açık bırakır ki.. Fixlenmesindr biz paramızla bot alalım 1000x kullanalımda gerisi önemli değil yoksa ninja dışındaki hesaplarım çöp olur.
source sahibinin izni dışında paylaşılması doğru davranış değildir indiren varsa da güncelleyebilen kendi kullanması doğru olur public ortama atması hiç etik olmaz konu sahibi de bu konuyu izinsiz paylaştığı için konuyu silmesi daha iyi olur.
Merhaba, öncelikle repo linki ile referans göstererek paylaşmanız çok saygıdeğer bir hareketti bunun için teşekkür ederim. Public bir şekilde forumlarda paylaşılması gerektiğini düşünmediğim için gizliye çekmiş bulunmaktayım. Oyunda kötüye kullanım sebebi ile offsetlerin libi olmadan çalışabilmesi de ne yazık ki mümkün değildi. İlginiz alakanız için teşekkür ederim
 
Merhaba, öncelikle repo linki ile referans göstererek paylaşmanız çok saygıdeğer bir hareketti bunun için teşekkür ederim. Public bir şekilde forumlarda paylaşılması gerektiğini düşünmediğim için gizliye çekmiş bulunmaktayım. Oyunda kötüye kullanım sebebi ile offsetlerin libi olmadan çalışabilmesi de ne yazık ki mümkün değildi. İlginiz alakanız için teşekkür ederim
Merhaba, dönüşünüz için teşekkür ederim. Konuyu hassasiyetle ele almanızı anlayışla karşılıyorum. Amacım zaten herhangi bir şekilde kötüye kullanıma yol açmak değildi; teknik merak ve nasıl çalıştığını öğrenme isteğiyle incelemiştim.
Repo’yu gizliye çekme kararınıza da saygı duyuyorum. Zaman ayırıp açıklama yaptığınız için ayrıca teşekkür ederim. İyi çalışmalar dilerim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst