Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

İtiraf Ediyorum >>>>>

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dazu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 806
  • Görüntüleme Görüntüleme 43K
Küçük bir itirafta bulunmak istiyorum;

Laubalilikten hiç haz etmem, her zaman mizahi yönden kaliteli sohbetler kurmayı yeğlerim. Olgun tavırlar sergileyip maneviyatı benimsemiş kişiler de benim için tecrübesel açıdan en üst noktada olmaktadır.

İtiraf Ediyorum; Çağatay Abi Yazdığın Mesajları Okuyunca Kendimi Olgunluktan Yoksun 3 Yaşında Biri Gibi Hissediyorum :D Çünkü Hayatımda Hiç Bi Zaman Şu Yukarıdaki Gibi Bi Cümle Kuramadım.Ayrıca Kimse Benimle Ciddi Bişey Konuşamaz Herşeyi Mizaha Dönüştürebilme Yeteneğine Sahibim Ama bence İyi Bişey Değil :D
 
Son düzenleme:
İtiraf ediyorum:
Ciddi olması gereken yeri ve mizah olması gereken yerleri çok iyi seçerim. Ve asla kaybetmeye tahammülüm yoktur, küpemi bile. :D
 
itiraf ediyorum yaşın çok genç makyaj yapma ,doğal halinle güzelsin diyenlerden nefret ediyorum :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst