OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Seckin Gungor | ResurrectioN*

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ResurrectioN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 31
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Konu Acmıycaktım Buraya Aslında. Yeterince Popiyim Forumda Zaten ^^ :cool:

Bilmeyenlerde Bilsin Öğrensin.




Adım : Seckin
Yaşım : 16 :)
Nereliyim : İzmir
Hangi Takımlıyım ? :
Forumu Nerden Buldum ? : Arkadaş Önerisi.
Forumu Beğendim mi ? : Fazlasıyla


Eğer Hakkımda Daha Fazla Şey Bilmek İstiyorsan Alt Tarafta .k :)



Hakkında Bak şimdi,
Adımı Seckin , Soyadım Güngör
Arkadaşlarım bana kısaca bişey demez , genelde Seckin ' dir yani ..

Kişiye göre muamele yaparım, iyi veya kötü biri olmam sana kalmış. Yemek yerim doyarım bi daha yerim. Sıkılırsam toplu mesaj atarım film izlerim yatağıma girerim çok daha sıkılırsam bu hiç iyi bişey değil aklıma herşey gelebilir ve o gelen şeyleri yapabilirim. Fikrime inanıyosam inat ederim ortamı çok pis gerebilirim bunun için yanımda bana katlanabilen insanlar var. Çabuk vazgeçemem, çabukta sevemem baya uğraşırım yani. Ailemide severim. Telefonumun kurcalanılmasından nefret ederim. İçkiyide çok severim kafa yapmaz yani su misali ♥ Depresyona girerim biri arar çıkıveririm. İnsan seçmem yemek seçerim. Brokoli falan sevmem. Damarıma basılmasın inada bindiririm deli ederim adamı. Deli edeni rest çekeni oyarım. Kahkahalarımla ezer geçerim. Saplantılıyım kaprisliyim herşeye 'yo hayır' derim. İsteyerek bişeyler yapıyosam mutluyum demektir, üsteleme. Sinirliyim ve somurturum köşeye geçerim gözlerim falan dolar yüzümü yıkarım sonra ama gözlerim kırmızı kalır. somurtanla uğraşmam basar giderim Soğuk insanlarla asla uğraşmam yüzüne bile bakmam, sıcakkanlıyımdır karşımdakide öyle olsun isterim. Cumartesi günlerini çok severim. Uykuyu çok severim hani çok başkadır benim için dünya bi yana o biyana. hani girsem yatağa 3 gün uyanmam. Tepeme çıkıp uyandırana uyuz olurum, sakin sakin uyandıranada uyuz olurum beni uyandıran herkese uyuz olurum. Yanımdaki her kim olursa olsun benimle iddialaştığı zaman eğer bişeyden eminsem Allah yarattı demem orda bozarım onu. Kültür derslerine çalışmayı sevmem yazın yatmayı severim kışında yatmayı severim yani yataistimdir paso yatarım ben. Geceyle gündüzü eşit severim. gece uyumam gündüz uyanmam. gece yatmak bilmez, sabah kalkmak bilmez derler bana evde genelde. Her defasında büyük konuşmayacağım derim sonunda dayanamayıp büyük laflar ederim. Çaykeyfiyle çaya bayılırım bi oturuşta 7-8 paket yerim. Üstüme gelinmesinden nefret ederim.

Öyle İşte ÜçNokta...

m1914.gif

İnsanların Senden Neden Nefret Ettiklerini Sormak Yerine
Kendine Neden Bunu Umursadığını Sor*


2yxp4.gif
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst