HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kaç aydır kullanıyorum en ufak problem yaşamadım.O maddelerin altına bizde imza attık ancak nedense bu arkadaşlara denk geliyor![]()
Zaten nedense onların tek müşterisi senmişsin gibi bütün konulara sen cevap veriyorsun, bir türlü anlayamadım

Sunucularına gelince diyecek lafım yok ama o sözleşme olduğu sürece VPSCUBE'u benim açımdan güvenilir gösteren bir yan yok.
Zaten nedense onların tek müşterisi senmişsin gibi bütün konulara sen cevap veriyorsun, bir türlü anlayamadım
Sunucularına gelince diyecek lafım yok ama o sözleşme olduğu sürece VPSCUBE'u benim açımdan güvenilir gösteren bir yan yok.
Katılıyorum.
Benim önceki konularıma bakabilirsiniz. Şikayet konusu açtığım için sunucum kapatıldı. Sözleşmede meğerse kabul etmişim şikayet etmemeyi.
Tek müşterileri değilim sadece forumda fazla vakit geçirdiğim için bu tür konulara denk geliyorum ve yorum yapma ihtiyacı hissediyorum eğer dediğiniz gibi olsa hak verirdim ve bunu belirtirdim.Ancak kendi fikrimi yazdığımda suçlu durumuna düşüyorum sanırım.Ne yani memnun bir müşteri olarak hizmet aldığım firmanın aslında burda anlattığınızın aksine güvenilir olduğunu söylediğimde suçlu mu oluyorum?
Bu kategoride insanlar nasıl herhangi bir baskı altında kalmadan firmalar hakkında şikayette bulup istediklerini yazabiliyorlarsa aynı şey benim içinde geçerlidir diye düşünüyorum.
Aksini düşünen varsa yazsın.
Bu kategoride insanlar nasıl herhangi bir baskı altında kalmadan firmalar hakkında şikayette bulup istediklerini yazabiliyorlarsa aynı şey benim içinde geçerlidir diye düşünüyorum.
Aksini düşünen varsa yazsın.
Tek müşterileri değilim sadece forumda fazla vakit geçirdiğim için bu tür konulara denk geliyorum ve yorum yapma ihtiyacı hissediyorum eğer dediğiniz gibi olsa hak verirdim ve bunu belirtirdim.Ancak kendi fikrimi yazdığımda suçlu durumuna düşüyorum sanırım.Ne yani memnun bir müşteri olarak hizmet aldığım firmanın aslında burda anlattığınızın aksine güvenilir olduğunu söylediğimde suçlu mu oluyorum?
Bu kategoride insanlar nasıl herhangi bir baskı altında kalmadan firmalar hakkında şikayette bulup istediklerini yazabiliyorlarsa aynı şey benim içinde geçerlidir diye düşünüyorum.
Aksini düşünen varsa yazsın.
Bu kategoride insanlar nasıl herhangi bir baskı altında kalmadan firmalar hakkında şikayette bulup istediklerini yazabiliyorlarsa aynı şey benim içinde geçerlidir diye düşünüyorum.
Aksini düşünen varsa yazsın.
Bu VPSCube için öyle değil işte. Sözleşmesini Türkçe'ye çevirirsen , Siteden görüntü , video almak yasak. E kanıtsız da buraya şikayet koyulamaz. Adamlar işini biliyor.
Müşterilerin çoğuna git sor bakalım , kule nasıl sorunsuzmuş ya da sh make.sh çekince oyunda neler çalışır durumda kalıyormuş ?
Bir müşteriye kaç saat harcadığını tek tek yazan bir firmadan ne hayır beklersin ki. Şu an memnun olmasan dahi , şikayet etmeye hakkın yok o firmayı. Çünkü paşa paşa kabul etmişsin o sözleşmeyi. Yarın bir gün sunucuyu kapatmak istediğinde , mutlaka önüne bir kaç madde çıkacaktır. Serhat söyledi dersin

Fileslerinden 10 müşterinin 6 sı memnun değil.
Ayrıca en ufak bir şikayet ya da ss durumunda sözleşme devreye giriyor.
Eğer almayı düşünüyorsanız ingilizce doktora yapmış olmanız gerekir o sözleşmeyi anlayabilmek için.
Ben aldım , 2. gün format için 20 TL istediler , sonra sunucumu kapattılar hiç memnun da kalmadım.
Arkadaşım Senin Hosting Yetkilisi Rank'ın Var Server Açtım Kapattılar Bilmemne VPSCUBE Tamam Baya Bir Araştırdım Sözleşmeyi Okumadım Ama Okuyacağım Ama Senin Söylediklerinde de Bir "Karalama Kampanyası" Seziyorum Şu Senin Açtığın Server'ın Adı Neydi ?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
Metin2 Hile İstek
Hileye İhtiyacım Var Yardımcı olurmusunuz
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 510
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 47
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 212
