mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Leydix hırsız seni

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan JerseN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu Leydix hani diyorya hırsız felan filan iftira atıyor iso g30n ve HuB diyor ya konuda açmış o değil bu 2 char buna aittir o forumdakı ss leride muhtemelen kendi cevresinden biriyle planlamıştır bu adama güvenmeyin ilk başta güvendirir IcesoN isimli charımda bana bile küpesini vereyim felan diyordu ben istemiyodum sonra benden ister diye simdiki kankaları arkadasları bana onu forum üzerinden hiç kimse savunmasın savunursa savunsun ben bakarım dalgama herkez bakar yoluna Bu adam sarıda iken KaaiRoS adlı charında sarıda dolandırdı Leydi adlı charı esas sahibi Muhammedden satın aldı edit ile char değiştirmek ıcın Leydixe başladı
ama gene iso oldugu ortaya cıktı bu adamın vardır facebook sefa isimli hesabı aha bendede var msn de sefa ile msn adresi sorun değil onları herkez 2 dakikada alır Ama gerçek bu isodur ister inanın bna savunun o adamı ister hırsız deyin banada ben birinin küpesini çaldım acık ve 1 kere

JeesoN isimli charım ban yedi 999 gün araştırın ondan başka hiçbir sucum yoktur ama bu leydix denenen kişi ilk günde muhabbeti kurar 2 .gün devam eder 3 .gün al kardesim ws lik küpemi vereyim der 2 hafta geçer bos charla gelir bisi denicem seti ver de ee güven var demi verirsin sonra tersten görürsün bu adamı bilin savunan savunsun charları :

HuB
Leydix
g30n
KaaiRoS
KraLBecK
Morpheuss
benim bildiğim kadarıyla bide mavilerde 2-3 pazar charı var





Böyle olmaz olum msn den küfür edipte engel atmak sizin gibiler realde denk gelmiyor Herkez bilsin bu adamı Tekrardan söylüyom savunan savunsun sorun yok :m08::m08::m08::m08:
 
Kuyruğuna mı bastılar senin :)
Var sende bir dert :)
Ama iyi demiş hakkikaten :)
Bu konularlada kesin bir yere varırsın. :D
Hani KraLBeck in küpesini çalp yeni çar açtın ?
Diger suran ban yedi ?
Daha neler yapacan :D
Sefa Sefa yırtınıyordun adamın küpesini aldın Sefa'da senin ne oldugunu ögrendi sırt çevirdi iso mu oldu ? :D Ne adamsın :D
 
PhyLidos' Alıntı:
Kuyruğuna mı bastılar senin :)
Var sende bir dert :)

Ama iyi demiş hakkikaten :)
Bu konularlada kesin bir yere varırsın. :D
Hani KraLBeck in küpesini çalp yeni çar açtın ?
Diger suran ban yedi ?
Daha neler yapacan :D
Sefa Sefa yırtınıyordun adamın küpesini aldın Sefa'da senin ne oldugunu ögrendi sırt çevirdi iso mu oldu ? :D Ne adamsın :D

Ben sadece küpesini aldım sen ne aldın serverı aldın lan Hırsız seni biliyodum iso oldugunu kuyruğuma sen de basamadın kimse basamadı haha Sırada kim var fatihmi kim var la söyle planın ney aynı taktikmi :D
 
avatar1492406_17.gif
http://www.turkmmo.com/customavatars/avatar1492406_17.gif

Sıfatına senin :D
15 yaşında çocuksun olm milletin editini çalmaya utanmıyon mu ?
Bide gelmiş buraya konu açıyor yüzsüz ben çaldm diyor.
İso İso die yardırdıgına göre kendi yedigin pisliği temizlemeye çalsıyorsun. :D
Çarında süresiz mi yedi nldu ? Hırsızlıktan ? :D
 
JeesoN ile küpesini çaldım olum tamam kabul ediyorum çaldım
Sen geliyon habire buraya azcıkda kendi sucunu delikanlısan itiraf etsene olum 15 yaşında cocuk seni ters takla attırır ama azcık delikanlı oL soydukların adamların isimlerini yaz burayada herkez görsün Yeni 130 lv char kasıyorsun yanında vardır bi yedeği daha hani şeylerin bi namı var işte o namı polatalemdar birine vaadediyor bende sana vaadediyorum hadi okuyorum yaz soyduklarının listesini sıralama şeklisnde hırsız iso milleti sefayım diye kandırıyorsun biri cıkar ama kırarsa parmaklarını bu sefer yazamazsın :D ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst