HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ninjaya baslayacağım karar veremedim okcumu ninjamı.detaylı ve kısa olarak anlatacak pm atsın.konu kilitlenecek biliyorum ama diğer konular oldukça uzun okumaya değmez zaman tüketmeyelim.Ninja hakkında pro olan pm atsın.
Okçuda efsunların güzel olursa tek atarsın.Bıçakcıda güzel olursa 2 atarsın.
Seçim senin.
Seçim senin.
bence kesinlikle bıçakcı olmalısın çünkü ok savunması yapınca 2-4k anca atıyorsun ateşliyle (sw ye gore değisir)
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 61
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 92
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 159
