HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
b
Bence ülke böyle giderse, biz gidemeyeceğiz çok ileriye...Üyelerinin herhangi bir söz hakkında kendi aralarında düşünce ve yorum alışverişinde bulunabilecekleri bir ortamdır.
Beğendiğiniz her türlü sözü konusu aşk,sevgi,kahramanlık,doğa,atasözü vb türünden paylaşabilirsiniz veya kendi sözlerinizi,o anki durumunuzu belirtebilirsiniz.
Her doğan güneş geleceğim için bir umutsa her batan güneş gençliğimden acı bir kayıptır.
Bugün forumda biraz fazladan kalıp vakit geçirmek istedim, zorunlu adminlik görevlerimi yerine getirdim. 

Kategorilerde dolaşırken Deneme moderatör olduğumda açtığım bir kaç konuya denk geldim, baktım ki zaman ne hızlı geçiyor hemen hemen bir on yıl kadar oldu göreve başlayalı. Burada, bu forum sayesinde sayısız şekilde iyi veya kötü dostluklar edindim kâh gerçekte görüşüp çok samimi olduğum arkadaşlarım kâh sadece burada arkadaş kalıp hâla görüşmeye devam ettiğim arkadaşlar edindim. Dile kolay derler ya bugün onu farkettim dile kolay geliyor söylemesi, ama gel gelelim o on yıl kolay bir sürede değil. Eskileri, maziyi görünce ister istemez duygulandım ve anılarım depreşti. Benim için kocaman aile olan bu foruma ve kurucusuna bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. ♥


Kategorilerde dolaşırken Deneme moderatör olduğumda açtığım bir kaç konuya denk geldim, baktım ki zaman ne hızlı geçiyor hemen hemen bir on yıl kadar oldu göreve başlayalı. Burada, bu forum sayesinde sayısız şekilde iyi veya kötü dostluklar edindim kâh gerçekte görüşüp çok samimi olduğum arkadaşlarım kâh sadece burada arkadaş kalıp hâla görüşmeye devam ettiğim arkadaşlar edindim. Dile kolay derler ya bugün onu farkettim dile kolay geliyor söylemesi, ama gel gelelim o on yıl kolay bir sürede değil. Eskileri, maziyi görünce ister istemez duygulandım ve anılarım depreşti. Benim için kocaman aile olan bu foruma ve kurucusuna bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. ♥
xddÜyelerinin herhangi bir söz hakkında kendi aralarında düşünce ve yorum alışverişinde bulunabilecekleri bir ortamdır.
Beğendiğiniz her türlü sözü konusu aşk,sevgi,kahramanlık,doğa,atasözü vb türünden paylaşabilirsiniz veya kendi sözlerinizi,o anki durumunuzu belirtebilirsiniz.
Her doğan güneş geleceğim için bir umutsa her batan güneş gençliğimden acı bir kayıptır.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 67
