HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Herhangi bir botun lisansız sürümünü kullanıyorsanız 1 hafta içinde %70 ihtimalle ban yersiniz. Bir botu lisansız kullanırken dikkat edin. Ha Lisanslı botlar çok pahalı değil. İbot Pahalı ama Kbot baya ucuz
Kbot Kapı yapmayan 30 tl (12 YILLIK)
Kapı yapan 50 TL (12 YILLIK)
Siz karar verin. Benden demesi. İyi oyunlar.
Kbot Kapı yapmayan 30 tl (12 YILLIK)
Kapı yapan 50 TL (12 YILLIK)
Siz karar verin. Benden demesi. İyi oyunlar.
Bence Kimse Almaz Bunu![]()
Bende var ve verdiğin paraya çok değiyor.
Bende var ve verdiğin paraya çok değiyor.
Bende Yok Ama Verdiğini Paraya Deyiyormuş Gercekten
20-30bin Uri Kasan Var Şifre Oldugu Halde
Bende Yok Ama Verdiğini Paraya Deyiyormuş Gercekten
20-30bin Uri Kasan Var Şifre Oldugu Halde
Bir de katlayıcı paket alırsan 1 hafta 24 saat bota bırak1-2m uridyum kasarsın

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
- Anket
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 6K
