HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Mod alımlarının zamanı mı var yoksa her gün her saat her dakikada olabılıyrmuyuz ?
Ona adminlerimiz karar verir.Belirli zamanlarda yapılır ama o zamanları sadece adminler bilir.
Sıktı diyorsun haklısın aslında ama bugün 10tane bu tür soru aldım artık bu konuyu yazma ihtiyacı duydum.
sıktı artık bu konular
Sıktı diyorsun haklısın aslında ama bugün 10tane bu tür soru aldım artık bu konuyu yazma ihtiyacı duydum.
RedOptions Tüm Paylaşımlarıma Bakarmısın Çok Emek Verdim Konularıma Sence Uzman Üye Olabilirmiyim ? Tüm Paylaşımlarım | Fentox54 Farkıyla !
Bu forumda iyi bir yerlere gelmek isteyen varsa, yöneticilere adminlere baksın.
Onların sadece mesaj kasarak bir yerlere gelmediklerini ve ne şekilde o rütbelere geldiklerini biraz takip ederek rahatlıkla anlarlar.
Ayrıca Uzman Üye demek bu forumda belirli bir derece yapmış, foruma katkısı bulunmuş ( Konu, Mesaj Vs.) ve üyelere göre kendini belli eden ( yorumlarıyla, konularıyla ) kişilerdir.
Bir bölümde bilgili olmak, o bölümle editörü kadar ilgilenmek ve insan gibi insan olmak zaten Deneme Moderatör olmalarına yeticektir. Eğer ileriyi düşünüyorlarsa kendilerini geliştirmeleri diğer üyelere göre farklarını göstermelidirler.
"Deneme Moderatör Olur Muyum?" Veya "Çok Çalıştım Ne Zaman Olurum?" Gibi Yorumlar Sizin derecenizi düşürür. Eğer rütbe atlamıyorsanız ve çalıştığınıza inanıyorsanız emin olun ilerde olursunuz. Size rütbe atlanmayanlar bir bildikleri vardır mutlaka.
Unutmayın ki: "Herşeyi bildiğini sanan kişi aslında hiç birşey bilmeyendir."
Onların sadece mesaj kasarak bir yerlere gelmediklerini ve ne şekilde o rütbelere geldiklerini biraz takip ederek rahatlıkla anlarlar.
Ayrıca Uzman Üye demek bu forumda belirli bir derece yapmış, foruma katkısı bulunmuş ( Konu, Mesaj Vs.) ve üyelere göre kendini belli eden ( yorumlarıyla, konularıyla ) kişilerdir.
Bir bölümde bilgili olmak, o bölümle editörü kadar ilgilenmek ve insan gibi insan olmak zaten Deneme Moderatör olmalarına yeticektir. Eğer ileriyi düşünüyorlarsa kendilerini geliştirmeleri diğer üyelere göre farklarını göstermelidirler.
"Deneme Moderatör Olur Muyum?" Veya "Çok Çalıştım Ne Zaman Olurum?" Gibi Yorumlar Sizin derecenizi düşürür. Eğer rütbe atlamıyorsanız ve çalıştığınıza inanıyorsanız emin olun ilerde olursunuz. Size rütbe atlanmayanlar bir bildikleri vardır mutlaka.
Unutmayın ki: "Herşeyi bildiğini sanan kişi aslında hiç birşey bilmeyendir."
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 214
- Sabit
- Cevaplar
- 25
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 3K

