HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar.
Bu konuyu açmayı düşünmemin nedeni şudur. Bazı arkadaşlar hatta çoğu üye forumda bir yerlere gelebilmek için sadece mesaj kasıyor.
Halbuki sadece mesaj kasarak bir yere varınamaz.Tamam mesaj kasmakta önemli bir yer alır.Fakat herşey değildir.
Öncelikle Uzman Üye Olanlara Açıklık getirmek istiyorum.Bugünlerde sıkça sorulan sorular arasında bulunan."Deneme Moderatör nasıl olabilirim"Sorusu için adminimizde açıklama yapmıştır.
Forumda bir yere gelebilmek için herhangi bir konuda bilgili olmak forumda bulunan herhangi bir konuda bilgili olmak gerekir. Çalışmanız gerekir.Ve özellikle sabırlı olmanız ne üyeler gördüm benden katlarca mesajı ve konusu var fakat bir yerlere gelememiş nedenmi? Çünkü;Bir bilgisi yok amaçsızca ilerliyor.Mesaj artırıyor.
Yani arkadaşlar bütün üyelere ve uzman üyelere demek istediğim sabırlı olunmalı ve herhangi bir konuda bilgi sahibi olmalısınız ve bunu forumda çaba harcayarak göstermelisiniz.
Eğer bu yazıyı gerçekten okuyan eminimki bir yerlere gelecektir.
Bu konuyu açmayı düşünmemin nedeni şudur. Bazı arkadaşlar hatta çoğu üye forumda bir yerlere gelebilmek için sadece mesaj kasıyor.
Halbuki sadece mesaj kasarak bir yere varınamaz.Tamam mesaj kasmakta önemli bir yer alır.Fakat herşey değildir.
Öncelikle Uzman Üye Olanlara Açıklık getirmek istiyorum.Bugünlerde sıkça sorulan sorular arasında bulunan."Deneme Moderatör nasıl olabilirim"Sorusu için adminimizde açıklama yapmıştır.
Forumda bir yere gelebilmek için herhangi bir konuda bilgili olmak forumda bulunan herhangi bir konuda bilgili olmak gerekir. Çalışmanız gerekir.Ve özellikle sabırlı olmanız ne üyeler gördüm benden katlarca mesajı ve konusu var fakat bir yerlere gelememiş nedenmi? Çünkü;Bir bilgisi yok amaçsızca ilerliyor.Mesaj artırıyor.
Yani arkadaşlar bütün üyelere ve uzman üyelere demek istediğim sabırlı olunmalı ve herhangi bir konuda bilgi sahibi olmalısınız ve bunu forumda çaba harcayarak göstermelisiniz.
Eğer bu yazıyı gerçekten okuyan eminimki bir yerlere gelecektir.
Herkese İyi Forumlar Diliyorum.
Uzman 'ların en çok düştüğü hata " Ne zaman Deneme mod. olurum, neden ben olamıyorum, onun x konusu var benim x" tarzı konuşmalar.Unutmayın bu tarz konuşmalar Deneme Mod. Yolunuzda size yardımcı olmaz. Aksine deneme mod. olma sürenizi uzatır.

Haklısın. Yönetime girmek isteyenlerin okumasında kesinlikle fayda var.Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar.
Bu konuyu açmayı düşünmemin nedeni şudur. Bazı arkadaşlar hatta çoğu üye forumda bir yerlere gelebilmek için sadece mesaj kasıyor.
Halbuki sadece mesaj kasarak bir yere varınamaz.Tamam mesaj kasmakta önemli bir yer alır.Fakat herşey değildir.
Öncelikle Uzman Üye Olanlara Açıklık getirmek istiyorum.Bugünlerde sıkça sorulan sorular arasında bulunan."Deneme Moderatör nasıl olabilirim"Sorusu için adminimizde açıklama yapmıştır.
Forumda bir yere gelebilmek için herhangi bir konuda bilgili olmak forumda bulunan herhangi bir konuda bilgili olmak gerekir. Çalışmanız gerekir.Ve özellikle sabırlı olmanız ne üyeler gördüm benden katlarca mesajı ve konusu var fakat bir yerlere gelememiş nedenmi? Çünkü;Bir bilgisi yok amaçsızca ilerliyor.Mesaj artırıyor.
Yani arkadaşlar bütün üyelere ve uzman üyelere demek istediğim sabırlı olunmalı ve herhangi bir konuda bilgi sahibi olmalısınız ve bunu forumda çaba harcayarak göstermelisiniz.
Eğer bu yazıyı gerçekten okuyan eminimki bir yerlere gelecektir.
Herkese İyi Forumlar Diliyorum.

Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 214
- Sabit
- Cevaplar
- 25
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 3K
