HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Siz TM üyeliği, normal üyelikten farklı birşey sanıyorsunuz sanırım. Aslında sadece metin2 private serverlar bölümüne açılan spam konuları ve yapılan flood'n önüne geçmek için planlanmış ve hayat'a geçirilmiş bir konu. Evet TM üye olduğunuzda forumu reklamsız gezebiliyorsunuz, evet metin2 private server bölümlerine konu açabiliyorsunuz ama işin özü sizler yine üye'siniz. Yani farklı bir renge gerek yok, kendini kanıtlayan üyeler zaten uzman üye olup, gruba ait özel rank'ı alıp rengini kullanıyorlar ancak üyelerin neredeyse %70 TM üye zaten. Size önerim rank rengine çok takılmayın yada takım rankınızın rengini kullanın mesela.
Siz TM üyeliği, normal üyelikten farklı birşey sanıyorsunuz sanırım. Aslında sadece metin2 private serverlar bölümüne açılan spam konuları ve yapılan flood'n önüne geçmek için planlanmış ve hayat'a geçirilmiş bir konu. Evet TM üye olduğunuzda forumu reklamsız gezebiliyorsunuz, evet metin2 private server bölümlerine konu açabiliyorsunuz ama işin özü sizler yine üye'siniz. Yani farklı bir renge gerek yok, kendini kanıtlayan üyeler zaten uzman üye olup, gruba ait özel rank'ı alıp rengini kullanıyorlar ancak üyelerin neredeyse %70 TM üye zaten. Size önerim rank rengine çok takılmayın yada takım rankınızın rengini kullanın mesela.
Aynen

Sanarım Konu Banagörede Lüzümsuz Olmuş
Araştırdıkdan sonra aynı kanıya vardım.
Kilitlenebilir
Araştırdıkdan sonra aynı kanıya vardım.Kilitlenebilir
Sanarım Konu Banagörede Lüzümsuz OlmuşAraştırdıkdan sonra aynı kanıya vardım.
Kilitlenebilir
Bildirdim Konuyu

Anlatmak istediğimi anlatmış :ka19:Siz TM üyeliği, normal üyelikten farklı birşey sanıyorsunuz sanırım. Aslında sadece metin2 private serverlar bölümüne açılan spam konuları ve yapılan flood'n önüne geçmek için planlanmış ve hayat'a geçirilmiş bir konu. Evet TM üye olduğunuzda forumu reklamsız gezebiliyorsunuz, evet metin2 private server bölümlerine konu açabiliyorsunuz ama işin özü sizler yine üye'siniz. Yani farklı bir renge gerek yok, kendini kanıtlayan üyeler zaten uzman üye olup, gruba ait özel rank'ı alıp rengini kullanıyorlar ancak üyelerin neredeyse %70 TM üye zaten. Size önerim rank rengine çok takılmayın yada takım rankınızın rengini kullanın mesela.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 36
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 105
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 201
