HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Benim görüşüm : TM Üyenin rengi değişse güzel olur .
Öncelikle Bu Konuyu Buraya Açman Yanlış. Bunu Admine Özel Mesaj Atarak Sölemelisin.
Bu Konu Bence Gereksiz. Üye İle TM Üye Sonuçta 2 Side Üye Onun İçin Renkleri Uygun Bence Ona Bakarsan Uzman Üye Oda Bir Üye Onun Rengide Aynı. Bu Forumda Binlerce Onbinlerce Kişi Var Hiç Birinin Şikayeti Yok Forum Buna Alışmış Ve Bence Böle Kalması Lağzım.
Bu Konu Bence Gereksiz. Üye İle TM Üye Sonuçta 2 Side Üye Onun İçin Renkleri Uygun Bence Ona Bakarsan Uzman Üye Oda Bir Üye Onun Rengide Aynı. Bu Forumda Binlerce Onbinlerce Kişi Var Hiç Birinin Şikayeti Yok Forum Buna Alışmış Ve Bence Böle Kalması Lağzım.
Şimdi seni kırmak istemem forumda da pek tanınmışlığım yok fakat TM üyelik flood ve boş konu acılarakta yapılabilirki çoğu private server paylaşımı yapan üyelere bakarsan full flood bu yüzden renk değişmesi onlarin ayri bir özelliği olduğunu gösterir ve hiç bir özelliği yok [Reklamsız gezmek ve bazı bölümlerde konu açılabilme dışında ]
Yani renk değişikliğine gerek yok bencede önemsiz.
Yani renk değişikliğine gerek yok bencede önemsiz.
deneme moderatörlede moderatörün pek alakası yok
Deneme '' Moderatör '' - Moderatör![]()
Kesinlikle !!

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 36
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 105
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 201

