HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İlk Önce Programı YÜkleyip Kuruyoruz
Adım 1
DRİVER YAZAN KISIMDAN
"İZ3D MONİTÖR" "Ü SEÇİP İNDİRİYORUZ
Ok Diyoruz
Adım 2
Kurulum Bitince Resimdeki Gibi İşaretliyerek Finish Diyoruz
Adım 3
Adım 4
Burda Stereo Statusu Enable(Hot-key) Yapıyoruz
OutPutu anaglyp[Free] yapıoruz
Yanındakınıde REd/cyan yapıyoruz Sora Apply Diyoruz
Oyunu Açıyoruz Ordaki Adımları Uyguluyoruz sonda Shift+ * yapıyoruz
Onaylama Kapanıo Bu Şekilde
Gozlugumuzu takıyoruz ve [shift+ Num+] yada [shift + num-] Den Gozunuze Gore Ayarlıyoruz
Adım 5
Hayırlı Ugurlu Olsun Bolece M2yi 3D Oynamıs Oluyoruz Kapatmak İstersek İzed Control den Disenable diip apply diyoruz
konu alıntı ama anlatım bana ait sayılır bi nevi xD
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Adım 1
DRİVER YAZAN KISIMDAN
"İZ3D MONİTÖR" "Ü SEÇİP İNDİRİYORUZ
Ok Diyoruz
Adım 2
Kurulum Bitince Resimdeki Gibi İşaretliyerek Finish Diyoruz
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Adım 3
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Adım 4
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Burda Stereo Statusu Enable(Hot-key) Yapıyoruz
OutPutu anaglyp[Free] yapıoruz
Yanındakınıde REd/cyan yapıyoruz Sora Apply Diyoruz
Oyunu Açıyoruz Ordaki Adımları Uyguluyoruz sonda Shift+ * yapıyoruz
Onaylama Kapanıo Bu Şekilde
Gozlugumuzu takıyoruz ve [shift+ Num+] yada [shift + num-] Den Gozunuze Gore Ayarlıyoruz
Adım 5
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Hayırlı Ugurlu Olsun Bolece M2yi 3D Oynamıs Oluyoruz Kapatmak İstersek İzed Control den Disenable diip apply diyoruz
konu alıntı ama anlatım bana ait sayılır bi nevi xD
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 871
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 593
