mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

METİN2 yi 3D OYNA

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sarısansar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

İlk Önce Programı YÜkleyip Kuruyoruz






Adım 1

DRİVER YAZAN KISIMDAN
"İZ3D MONİTÖR" "Ü SEÇİP İNDİRİYORUZ


Ok Diyoruz

Adım 2

Kurulum Bitince Resimdeki Gibi İşaretliyerek Finish Diyoruz





Adım 3




Adım 4





Burda Stereo Statusu Enable(Hot-key) Yapıyoruz
OutPutu anaglyp[Free] yapıoruz
Yanındakınıde REd/cyan yapıyoruz Sora Apply Diyoruz

Oyunu Açıyoruz Ordaki Adımları Uyguluyoruz sonda Shift+ * yapıyoruz
Onaylama Kapanıo Bu Şekilde

Gozlugumuzu takıyoruz ve [shift+ Num+] yada [shift + num-] Den Gozunuze Gore Ayarlıyoruz

Adım 5






Hayırlı Ugurlu Olsun Bolece M2yi 3D Oynamıs Oluyoruz Kapatmak İstersek İzed Control den Disenable diip apply diyoruz

konu alıntı ama anlatım bana ait sayılır bi nevi xD
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst