HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben yazmak istediğimi orda yazmısım ilk bu konular olmadan biz KRALIZ diyen arkadaslarınız vardı bnm lafım onlara... lafımında hala arkasındayım
Savaşa bi katkım olmasada iyi savaşmışsınız "TUGRA" Loncası.Hepinizi tebrik ederim.llDaRKMaNll 

n0nam3 agzına almışsın biz yaşça sizden çok büyügüz.Hadi diyelmki büyüksünüz hatta tmm büyük kabul ediyorum.Ama siz özellikle sen kendini ne zannediyorsun?anamızmısın babmaızmısn kardeşim.Ben karsıma alıp laguluga yapıcak seviyede görmüyorum.Ve Zaten ne olursa bana karsı olunma nedeni sadece sizi katmıyorum her zaman lafımı direk söylememdi.Bak isteyen sorsun haruna onura sırf harun forumda size saygısını demiyelimde sırf sizi karsısına almamk için ki bi anlamda haklı olsada size karsı sert konusmadı yalancı demiyorum 2 yüzlüde degil ama hiç bir zaman tavrını koymadı.Ben koydum gerek size gerek TUGRA ya bile koydum kırmızıya geçtim kimse yoktu...Benim şükürki kimseye ihtiyacım yok.Şurda dost belledigim birkaç insan var onlarında adı belli hrnda dahil gerisi bnm için fasa fiso oyuzden noname bana burda gelipte abilik taslıyıp dalavere cevirme yok efendm bişi eleştirme adam olmadıgımız çagrıstırma...Adamlık yaşla başla olunmuyor noname efendiii.Okumakla saygıyla olur.Saygıda sırf yaşça büyük olup kazanılan birşey degildir,çabalıyıp kazanana saygı duyulur.yoksa bnde burdaki delilere abi derdim...Ben adam olmayana asla abi demem insan bile demem
Ve bu konu çok uzadı siz moderetörlerden istegim lütfen konuyu kilit...
Ve bu konu çok uzadı siz moderetörlerden istegim lütfen konuyu kilit...
Eleman daha cümle bile kuramıyorsun .. Seni gidip te kimseye sormam kimsin lan sen
Ona tavır koymuş buna bişey demiş bizene çocuğum bizene hala saygı dan bahsediyorsun bi önceki mesaj da edebinizi adabınızı takının dedim gelmiş burada bir sürü saçma sapan LAF etmişsin .. Dikkatimizi çekecek bişeyler yap artık böyle ezdirme kendini Yazdıklarını idrak edebilmemiz için cümle aralarında boşluk falan bırak
Bişey çağrıştırıyorsam bu doğrudur sok artık kalın kafana bunu çocuk . . .
Ona tavır koymuş buna bişey demiş bizene çocuğum bizene hala saygı dan bahsediyorsun bi önceki mesaj da edebinizi adabınızı takının dedim gelmiş burada bir sürü saçma sapan LAF etmişsin .. Dikkatimizi çekecek bişeyler yap artık böyle ezdirme kendini Yazdıklarını idrak edebilmemiz için cümle aralarında boşluk falan bırak
Bişey çağrıştırıyorsam bu doğrudur sok artık kalın kafana bunu çocuk . . .- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 1K
Metin2 Hile İstek
güncel ws lik servede hile yapabilen var mı
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 209
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 274
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 140
