mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Terbiyesiz DersmLe

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan _DooM_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

dersmle.png
[/URL] Uploaded with [/IMG]

Kendini mahallenin ağası sanıyor arkadaş resmen."İnsan" gibi yaklaşırken ben ona,tek kelime hakaret etmezken en sevmediğim şekilde, yani "artist" bir üslupla konuşmaya başlıyor.Ve en sonunda da "Artistliğin" doruk seviyesine ulaşıyor.İşin garip yanı attığımız ws'lerde hp'm dolu değilken saldırıp beni öldüren,bana haber vermeden saldırmaya başlayan da yine kendisi.Evet 2-3 kez kesti beni,bende onu kestim.Ama sanırım o çarının ölmesini hazmedemiyor.Terbiyesiz...
 
Bir yaklaşımın terbiyesizce olması için illa küfür edilmesi mi lazım ? Hayır.."Olum" lafı aşağılayıcı bir laf değil mi ? "Ben senden üstünüm" demek değil mi ? Ya sonda ettiği laflar ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular

Geri
Üst