HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
TM üye olmadan PvP server tanıtımı yapılamıyormus. o zaman tanıtım için hesap açmasınlar. bende 1 yıllık (en az) üyeniz olarak bu TM üye olmadan
Yok şurda yok burda konu açılamaz. Gibi kurallar gayet saçma geldi. Millet o zaman durduk yere forumda kirlilik yapsın.
adaddhbawe<vdsjv*,svdvdsv<sd
vaddsmagsdfsdadsgsd
Gibi mesajlar yazarak sinirimizi bozsun. lütfen bunu yapmayın. PvP tanıtımı için bundan iyi site yok. fakat bu TM üyelik olayı moral bozucu. Şahsen şu an yukarda belirttiğim gibi flood yapan ve forumda kirlilik yaratan mesaj yazmayı aklımdan geçirdim. ve hala geçiriyorum. inşallah şu TM üye olmadan buraya mesaj yazamazsınız olayı KALKAR !
İyi Forumlar..
Yok şurda yok burda konu açılamaz. Gibi kurallar gayet saçma geldi. Millet o zaman durduk yere forumda kirlilik yapsın.
adaddhbawe<vdsjv*,svdvdsv<sd
vaddsmagsdfsdadsgsd
Gibi mesajlar yazarak sinirimizi bozsun. lütfen bunu yapmayın. PvP tanıtımı için bundan iyi site yok. fakat bu TM üyelik olayı moral bozucu. Şahsen şu an yukarda belirttiğim gibi flood yapan ve forumda kirlilik yaratan mesaj yazmayı aklımdan geçirdim. ve hala geçiriyorum. inşallah şu TM üye olmadan buraya mesaj yazamazsınız olayı KALKAR !
İyi Forumlar..
bence gzl bi uygulama
hem tantm bölumunde kirlilik olmaz
hem de tm uyelik icin flood ypnlar ban yiyecegi icin bi 30 gün daha beklemek zorundalar..
telden girdigim icin yanlislar olblr k.b.
hem tantm bölumunde kirlilik olmaz
hem de tm uyelik icin flood ypnlar ban yiyecegi icin bi 30 gün daha beklemek zorundalar..
telden girdigim icin yanlislar olblr k.b.
Bencede çok yanlış , TM'üye Aslında Hem Turkmmo hem de benim gibi düşünürler için faydalı oldu. Turkmmoo için faydası ; Üyeler TM olabilmek için forumda daha çok dolaşıcaklar , böylelikle hem online sayısı artacak , hem de turkmmoya bağımlılık.
Bizim yanımızdan faydası ; Saçma insanlar , ikide bir flood yapamayacaklar , TM üye sistemi olmadan önce konuyu açar açma 2.tabloya gidiyodu şimdi en az +50 sn. süre kazanıyosun
50.sn 50sn.dir 
Bizim yanımızdan faydası ; Saçma insanlar , ikide bir flood yapamayacaklar , TM üye sistemi olmadan önce konuyu açar açma 2.tabloya gidiyodu şimdi en az +50 sn. süre kazanıyosun
50.sn 50sn.dir 
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 82
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 799
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 84
