HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Seni Uyardım Ben Sadece. Olayı Büyüten Sensin bu 1.Final07 Bilmediğin kuralı yıkamazsında değilmi mantık dersi gördüysen bilmen gerekben flood mlood nedir bilmiyordum. Şu an öğrendim bu 1.
2. side Onlar gibi örneğim ki Bir lonca dolusu kardeşim Tek kelimemle 70-80 kişi bayrak değiştiriyor. İş 500 post kasıp moderatör olmakda değil paşam . Yanlış kelimeler kullanıyorsun. dikkatli kelimeler seçersen sevinirim.
Sen de , o 70 - 80 Arkadasında Burda Kural Dışı Bir şey Yaparsanız Uyarmak Mecburiyetindeyim bu 2.
Konu Altında Tartısma Bu da 3. .!
Son düzenleme:
Final07 Tartışma Emri vaki Laf söyLeyerek olur. Moderatör olup bunu öğrenemedi isen ben hiç öğretemem. Ben sana Güzel bir şekilde saygısızlık yapmamanı söyledim. Ve bana ünlem işareti yapma .
Yanılmıyor isem o gün bütün kadromuz yoktu orada.Böyle iyi savaşları çok yakında herkes hazır olduğunda,tekrarlamak dileğimle.Tebrik ederim RoyalFamily ailesini.
Herkez (hazır oldugunda) kısmında sana katılıyorum inş. saygı çerçevesi içinde geçen savaşlar olur ve kimse kimsenin kalbini kırmaz ve inş. o ortamda hırs yapan arkadaşlar olmaz sende relax ol biraz gergin gibisin

(ZaZuKeN)
Vay arkadaş bensiz savaş ha sorarım yıldıray abi sana 
Loncamada saygılar ve sevgiler bir ekip olarak güzel işler yapacagımıza şüphem yok gerek kendi loncamızdaki gerek rakip(kardeş) loncalarda bulunan kaliteli playerlarla yapacagımız güzel savaşlarla oyunda çok eğlenecegimizi düşünüyorum kırmızılar düşmanımız deyildir yanlış lanse edilmesin arada öpüşürüz koklaşırız hal hatırda sorarız amaç eğlenmek ve güzel vakit geçirmek burdan size mesajım Savaşmayın Sevişin
(ZaZuKeN)

Loncamada saygılar ve sevgiler bir ekip olarak güzel işler yapacagımıza şüphem yok gerek kendi loncamızdaki gerek rakip(kardeş) loncalarda bulunan kaliteli playerlarla yapacagımız güzel savaşlarla oyunda çok eğlenecegimizi düşünüyorum kırmızılar düşmanımız deyildir yanlış lanse edilmesin arada öpüşürüz koklaşırız hal hatırda sorarız amaç eğlenmek ve güzel vakit geçirmek burdan size mesajım Savaşmayın Sevişin

(ZaZuKeN)
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 47
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 158
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 132
