kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Savaşmak kötüdür :D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan y4b4n
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

forumdan pek anlamam zaten :) Kendimden küçüklerin uyarmasınada hiç alışık değilim. En iyisi Foruma pek girmeyim ben :)
 
Ya şimdi şuraya mavideki 11 savaşçıyla savaşmamı koyardım ama ss alamadım :D

Tebrikler güzel bi şov sanırım bizim bayraktaki hayal loncası bunlar :D
 
Final07 Kardeş , emrah yada bilal tarafından uyarılmayı yeğlerim :) akranlarım onlar çünki. // Koleram Tek karakter 10 kişi dalsada yatıramazda işte 3-4 farklı tür karakter dalınca öyle bi savunma olmadığı için sw de yatabiliyorsun yani :D ama yinede iyiyiz sanırım allah bozmasın :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst