OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

MajeziK' E cevap

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kelejos
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Türk pvp si olarak onur verici birşey yapan arkadaşların emeğine sağlık.Herşeyde yerli yerinde dün başlamıştım bugun bakımda server.

Kişilerin merak ettiği saat kaçta ve ne zaman açılacağı zaten giriyorduk oyuna.Bu bakimin sebebi nedir?
Herkes pvpnin tadına bakmak istiyor bir açıklama yapılırsa herkesin merakı giderilmiş olur gibime geliyor.Saygılarımla:ka19:
 
Neden yazılarımın hepsi engelleniyor!

Benim amacım kesinlikle Gm ve moderatörlere hakaret edip canlarını sıkmak değildir.Gerçekten gerek shopları lsun gerekse oyun kalitesi olarak bu kadar güzel bir pvp görülmedi ama örneğin bu gün benim tek boş günüm ve bakımdayız:mad: Konu açıyoruz olayı öğreneceğiz aa bakıyorum konu kapanmış anlamak gerçekten zor.

Açtıgın Konular gerek sabit konular gerekse normal konularda defalarca belirtildi.ve sana söylemistim kapatmalarımın sebeni sen söylediğim halde gereksiz konular açmaya devam ettin bu yüzden konuların kilitlendi.


bi server kursam bunu kattirilyon sekilde gecer...


Olm amma abarttın kendini :D Gel kapısak senle


( Kimin Ne Olduğunu Çok iyi biliyorum Boş yere ukala yorumlara devam ediyorsun. )
 
ewt harika bir pwp gercekten cok seviyortum severek oynuorum kapanmasını istemiyorum insallah kapanmaz oyuncuları userleri arkadaslarimi hepimnizi cok seviyorum saygilar ITLIGanqSTa x)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst