HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
...Arkadaşlar Öncelikle Merhabalar...
!..Bugün Sizlere Belki Lazım Olur Diye Metin2.Org'un Panelini Vereceğim..!
Download=
^^Anlatım^^
Arkadaşlar Ben "Xampp" Kullandığım İçin "Xampp" Üzerinden Anlatacağım...
Xampp>htdocs Klasörüne Giriyoruz ve İçinde Bulunan Herşeyi Siliyoruz.
Benim Verdiğim Arşivin İçindekileri "Xampp>Htdocs" Klasörü İçine Atıyoruz.
"baglan.php" Dosyasını Açıp Hamachi İp'mizi Yazıyoruz Sonu 100'lü Şekilde.Yazdıktan Sonra Kaydedip Çıkıyoruz.
"config.php" Dosyasını Açıp Hamachi İp'mizi Yazıyoruz Sonu 100'lü Şekilde.Yazdıktan Sonra Kaydedip Çıkıyoruz.
"conn.php" Dosyasını Açıp Yine Aynı İşlemi Yapıyoruz.Hamachi İp'mizi Yazıyoruz Sonu 100'lü Şekilde.Yazdıktan Sonra Kaydedip Çıkıyoruz.
Son Olarak Xampp Control Panel Açıp "Apache ve Mysql" Ye Start Veriyoruz.
!..Sitemiz Hazır..!
...Eğer Yararlı Olduysa Bir Teşekkürü Çok Görmeyiniz ve Replerinizi Esirgemeyiniz...
### Sitenize Baktıkça [Heraobay'ı] Hatırlayın ###
!..Bugün Sizlere Belki Lazım Olur Diye Metin2.Org'un Panelini Vereceğim..!
Download=
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
^^Anlatım^^
Arkadaşlar Ben "Xampp" Kullandığım İçin "Xampp" Üzerinden Anlatacağım...
Xampp>htdocs Klasörüne Giriyoruz ve İçinde Bulunan Herşeyi Siliyoruz.
Benim Verdiğim Arşivin İçindekileri "Xampp>Htdocs" Klasörü İçine Atıyoruz.
"baglan.php" Dosyasını Açıp Hamachi İp'mizi Yazıyoruz Sonu 100'lü Şekilde.Yazdıktan Sonra Kaydedip Çıkıyoruz.
"config.php" Dosyasını Açıp Hamachi İp'mizi Yazıyoruz Sonu 100'lü Şekilde.Yazdıktan Sonra Kaydedip Çıkıyoruz.
"conn.php" Dosyasını Açıp Yine Aynı İşlemi Yapıyoruz.Hamachi İp'mizi Yazıyoruz Sonu 100'lü Şekilde.Yazdıktan Sonra Kaydedip Çıkıyoruz.
Son Olarak Xampp Control Panel Açıp "Apache ve Mysql" Ye Start Veriyoruz.
!..Sitemiz Hazır..!
...Eğer Yararlı Olduysa Bir Teşekkürü Çok Görmeyiniz ve Replerinizi Esirgemeyiniz...
### Sitenize Baktıkça [Heraobay'ı] Hatırlayın ###
Konudada Belirttim Zaten "Belki Lazım Olur Diye" Yazmışım Değil Mi?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 540
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 656
