HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar bugün size server kurulumunu anlatacağım
*TurkceMc
*Server Files[Kralonly,Kralkonk,demir,Leqendy,titan,emre28,garez}
*Virtual Pc [Googleye Yazın Cıkar]
*PortMap [Googleye Yazın Cıkar]
*Filezilla [Googleye Yazın Cıkar]
*Navicat [Googleye Yazın Cıkar]
*Log mein Hamachi [Gezginler sitesinden İndirebilirsiniz]
Log mein Hamachiyi Kuruyoruz Ve power simgesine tıklıyoruz Daha sonra Kapatabiliriz.
İkinci Olarak olarak Virtual Pc ye girelim.
Daha sonra New e tıklıyoruz
Gelen Cevaba Next diyoruz
Gelen ekranda 'Use default settings to create a virtual machine Seçeneğini seçiyor ve
next diyoruz.Daha sonra Gelen boşluğa Server ismimizi Giriyoruz.
Serverimizin ayarları karşımıza geliyor Daha sonra gelen ekrandan Memory ye Tıklıyor
Ve Pc ram'imizin yarısını yazıyoruz. Hard Disk 1 e tıklıyor ve Server filesimizi seçiyoruz.
Daha sonra Networking kısmına geliyor ve Hamachi Network Interface'i seçiyoruz
Sonra Gelen ekrandan serverimizin isminin olduğu yere iki kere tıklıyoruz ve bi ekran geliyor
hiç ellemiyoruz giriş ekranı gelene kadar sonra login kısmı sabittir root yazıyoruz
password şifreside filesimizin şifresidir arkadaşlar password kısmında şifre koruması vardır bundan dolayı
yazdığınız gözükmez siz yazın sonra enterlayın sonra bir ekran gelir oraya sysinstall yazın arkadaşlar
Gelen ekrandan Configure>Networking>İnterfaces e giriyoruz daha sonra de0 ı seçip çift tıklıyoruz.Gelen uyarıların 2'sinede No diyoruz.
"IPv4 Gateway" kutucuğuna hamachi IP'mizi yazıyoruz alta geçiyoruz ve Ipv4 address kısmına sonuna yüz gelcek şekilde tekrar yazıyoruz örneğin;
IPv4 Gateaway kısmına böyle yazıyoruz 25.151.71.148
Ipv4 Address kısmınada 25.151.71.100 şeklinde yazıyoruz bu herkesde değişir gidip bunların aynısını yazmayın.
Netmask kısmına ise 255.0.0.0 yazıyor ve çıkıyoruz
gelen uyarıya yes diyoruz daha sonra 3 kere esc tuşuna basıyoruz ve alttaki yazı yazma kısmı geliyor oraya
/etc/rc.d/netif restart yazıyoruz ve enterlıyoruz. 10 Saniye geçtikten sonra rebootumuzu atabiliriz yazı kısmına reboot yazıyor ve enterlıyoruz.
Navicatı açıyoruz daha Sonra Sol üst köşedeki File 'a tıklıyoruz daha sonra Mysql 'a tıklıyoruz önümüze Gelen ekranı Şu şekilde Dolduracaksınız
Connection Name Kısmı Serverimizin İsmidir Örnek; Bermudamt2
Host Name/Ip Address kısmı sonuna 100 koyduğumuz hamachi ipmizdir. Örn:25.151.71.100
Port Kısmını Ellemeyin.
User Name Sabittir ; root (değiştirmeyin)
Şifrede Serverfilesi indirdiğiniz sitede verilir.
Ve okeyliyoruz
Solda server geldi 2 kere tıklıyoruz ve bekliyoruz
Şimdi Admin Yapcaz Kendimizi
Common'a tıklıyor ve gmhost 'a giriyoruz Ordaki ipleri siliyoruz ve sonu 100 lü olan ipmizi yazıyoruz
Şimdi gmlist 'e girelim . Burdaki Yazılarıda siliyoruz Sonra mID yazan yere 1 ,mAccount
Yazan yere snow mName yazan yere Gm olacak çarın ismini yazıyoruz. MServerIp All yapın sonuncuyada IMPLEMENTOR yapın.
Ve Tik İkonuna tıklayın.
Şimdi virtual pc ye dönelim Virtual pc deki ekrana
cd /usr/game
sh start.sh yazıyoruz ve enterlıyoruz.
olmazsa
cd /usr/game
sh baslat.sh
veya
./start yazarak başlatabiliriz
Daha sonra turkce mc mize girelim
Turkce mc nin içinde mc.txt diye bir dosya var bu dosyaya sonu 100 lü olan ipmizi yazıyoruz.
Ve tüm dosyaları Metin2'nin Dosyalarının içine atıyoruz.
Daha sonra Portmapimizi Açalım
Burası önemli adımları tektek anlatıcam.Şimdi Portmap açtık.
Orda 9 tane port ayarı var İlkine çift tıklıyoruz ve açılıyor ??IP seçeneğinde kendi hamachi ipmizi buluyor ve seçiyoruz
Biraz dağa altında bir tane daha ??IP var oraya sonu .100 lü olan ipmizi yazıyoruz.
Bu yaptığımız işlemlerin aynısını diğer 8 Port'tada Uyguluyoruz. Portmaplerimizin Hepsini açtık.Kapatmıyoruz aşşağı alın.
Metin2 Yi kapatmıyoruz.Sura simgeli .exe uzantılı dosyaya tıklıyoruz Sonra bir pencere gelecek ordaki butona basıyoruz. Ve exe açılıyor
Ve navicat'a girdiğimiz Id: Şifreyi: Buraya girerek Giriş Yapıyoruz İyi Oyunlar.
Alıntı Değildir.
*TurkceMc
*Server Files[Kralonly,Kralkonk,demir,Leqendy,titan,emre28,garez}
*Virtual Pc [Googleye Yazın Cıkar]
*PortMap [Googleye Yazın Cıkar]
*Filezilla [Googleye Yazın Cıkar]
*Navicat [Googleye Yazın Cıkar]
*Log mein Hamachi [Gezginler sitesinden İndirebilirsiniz]
Log mein Hamachiyi Kuruyoruz Ve power simgesine tıklıyoruz Daha sonra Kapatabiliriz.
İkinci Olarak olarak Virtual Pc ye girelim.
Daha sonra New e tıklıyoruz
Gelen Cevaba Next diyoruz
Gelen ekranda 'Use default settings to create a virtual machine Seçeneğini seçiyor ve
next diyoruz.Daha sonra Gelen boşluğa Server ismimizi Giriyoruz.
Serverimizin ayarları karşımıza geliyor Daha sonra gelen ekrandan Memory ye Tıklıyor
Ve Pc ram'imizin yarısını yazıyoruz. Hard Disk 1 e tıklıyor ve Server filesimizi seçiyoruz.
Daha sonra Networking kısmına geliyor ve Hamachi Network Interface'i seçiyoruz
Sonra Gelen ekrandan serverimizin isminin olduğu yere iki kere tıklıyoruz ve bi ekran geliyor
hiç ellemiyoruz giriş ekranı gelene kadar sonra login kısmı sabittir root yazıyoruz
password şifreside filesimizin şifresidir arkadaşlar password kısmında şifre koruması vardır bundan dolayı
yazdığınız gözükmez siz yazın sonra enterlayın sonra bir ekran gelir oraya sysinstall yazın arkadaşlar
Gelen ekrandan Configure>Networking>İnterfaces e giriyoruz daha sonra de0 ı seçip çift tıklıyoruz.Gelen uyarıların 2'sinede No diyoruz.
"IPv4 Gateway" kutucuğuna hamachi IP'mizi yazıyoruz alta geçiyoruz ve Ipv4 address kısmına sonuna yüz gelcek şekilde tekrar yazıyoruz örneğin;
IPv4 Gateaway kısmına böyle yazıyoruz 25.151.71.148
Ipv4 Address kısmınada 25.151.71.100 şeklinde yazıyoruz bu herkesde değişir gidip bunların aynısını yazmayın.
Netmask kısmına ise 255.0.0.0 yazıyor ve çıkıyoruz
gelen uyarıya yes diyoruz daha sonra 3 kere esc tuşuna basıyoruz ve alttaki yazı yazma kısmı geliyor oraya
/etc/rc.d/netif restart yazıyoruz ve enterlıyoruz. 10 Saniye geçtikten sonra rebootumuzu atabiliriz yazı kısmına reboot yazıyor ve enterlıyoruz.
Navicatı açıyoruz daha Sonra Sol üst köşedeki File 'a tıklıyoruz daha sonra Mysql 'a tıklıyoruz önümüze Gelen ekranı Şu şekilde Dolduracaksınız
Connection Name Kısmı Serverimizin İsmidir Örnek; Bermudamt2
Host Name/Ip Address kısmı sonuna 100 koyduğumuz hamachi ipmizdir. Örn:25.151.71.100
Port Kısmını Ellemeyin.
User Name Sabittir ; root (değiştirmeyin)
Şifrede Serverfilesi indirdiğiniz sitede verilir.
Ve okeyliyoruz
Solda server geldi 2 kere tıklıyoruz ve bekliyoruz
Şimdi Admin Yapcaz Kendimizi
Common'a tıklıyor ve gmhost 'a giriyoruz Ordaki ipleri siliyoruz ve sonu 100 lü olan ipmizi yazıyoruz
Şimdi gmlist 'e girelim . Burdaki Yazılarıda siliyoruz Sonra mID yazan yere 1 ,mAccount
Yazan yere snow mName yazan yere Gm olacak çarın ismini yazıyoruz. MServerIp All yapın sonuncuyada IMPLEMENTOR yapın.
Ve Tik İkonuna tıklayın.
Şimdi virtual pc ye dönelim Virtual pc deki ekrana
cd /usr/game
sh start.sh yazıyoruz ve enterlıyoruz.
olmazsa
cd /usr/game
sh baslat.sh
veya
./start yazarak başlatabiliriz
Daha sonra turkce mc mize girelim
Turkce mc nin içinde mc.txt diye bir dosya var bu dosyaya sonu 100 lü olan ipmizi yazıyoruz.
Ve tüm dosyaları Metin2'nin Dosyalarının içine atıyoruz.
Daha sonra Portmapimizi Açalım
Burası önemli adımları tektek anlatıcam.Şimdi Portmap açtık.
Orda 9 tane port ayarı var İlkine çift tıklıyoruz ve açılıyor ??IP seçeneğinde kendi hamachi ipmizi buluyor ve seçiyoruz
Biraz dağa altında bir tane daha ??IP var oraya sonu .100 lü olan ipmizi yazıyoruz.
Bu yaptığımız işlemlerin aynısını diğer 8 Port'tada Uyguluyoruz. Portmaplerimizin Hepsini açtık.Kapatmıyoruz aşşağı alın.
Metin2 Yi kapatmıyoruz.Sura simgeli .exe uzantılı dosyaya tıklıyoruz Sonra bir pencere gelecek ordaki butona basıyoruz. Ve exe açılıyor
Ve navicat'a girdiğimiz Id: Şifreyi: Buraya girerek Giriş Yapıyoruz İyi Oyunlar.
Alıntı Değildir.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 108
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 8K

Emeğimin Karşılığını Verin Yeter